کد خبر : 1968712 | 06 مهر 1402 ساعت 13:02 | 38.5K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دلیل تصمیم عجیب ژاوی در مورد لواندوفسکی

نیمکت نشینی روبرت لواندوفسکی در بازی با مایورکا اقدامی عجیب از سوی ژاوی به نظر می رسید ولی این توافقی از قبل تعیین شده بین مربی و بازیکن بود.

دلیل تصمیم عجیب ژاوی در مورد لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ترکیب بارسا برابر مایورکا اعلام شد، غیبت روبرت لواندوفسکی مورد توجه بود. ستاره لهستانی از ترکیب خارج شده بود در حالی که پیش از آن او در همه بازی های فصل به میدان رفته بود. لوا فقط در یک بازی قبل از 90 دقیقه تعویض شده بود. غیبت لوا به ضرر بارسا شد و این تیم در نهایت با وجود اینکه او در نیمه دوم به میدان رفت، برابر میزبانش 2-2 متوقف شد.

1932151

طبق ادعای موندودپورتیوو، لواندوفسکی از قبل با ژاوی هرناندز در مورد سیستم چرخشی و استراحت در بازی برابر مایورکا به توافق رسیده بود. ژاوی البته در نظر داشت که در روز بازی با سلتا، (شنبه گذشته در مونتجوئیک)، به او استراحت دهد، اما مهاجم لهستانی به مربی گفت که بهتر است برابر سلتا در ترکیب ثابت باشد و مقابل مایورکا استراحت کند. بارسا برابر سلتا به لطف دبل لوا و گل پیروزی بخش کانسلو، شکست 0-2 تا دقیقه 81 را جبران کرد.

1928106

پس از آن بازی، لواندوفسکی به ژاوی گفت از آنجایی که هدف، استفاده از سیستم چرخشی است، بازی با مایورکا را روی نیمکت می نشیند، زیرا دو بازی سنگین مقابل سویا و پورتو را پیش رو خواهند داشت. مربی هم معتقد بود اکنون برای جلوگیری از آسیب عضلانی بهتر است لوا روی نیمکت بنشیند. در نهایت، ستاره لهستانی در مایورکا مجبور شد پس از 22 بازی متوالی به عنوان شروع کننده، استراحت کند.

دیدگاه‌ها