کد خبر : 1968860 | 07 مهر 1402 ساعت 00:36 | 33.5K بازدید | 41 دیدگاه

اتهام شرط‌بندی و تبانی برای اسطوره بارسلونا

ساموئل اتوئو، اسطوره بارسلونا و اینترمیلان، با اتهام شرط‌بندی و تبانی، آن هم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، قرار گرفته است.

اتهام شرط‌بندی و تبانی برای اسطوره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پلیس کامرون تحقیقاتی را در مورد ادعاهایی مبنی بر دست داشتن ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسلونا، در یک رسوایی تبانی آغاز کرده است. ستاره سابق فوتبال اروپا از دسامبر 2021 رئیس فدراسیون فوتبال کامرون بوده است، اما اکنون پس از انتشار صدای ضبط شده‌ای از صحبت او با فردی که ادعا می‌شود ولنتاین انکواین، رئیس تیم ویکتوریاست، در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است و ممکن است شغلش را از دست بدهد.

در این فایل صوتی شنیده می‌شود که اتوئو به او قول می‌دهد که با اصلاح نتایج به ارتقای باشگاه کمک کند، اگرچه اتوئو و انکواین هر دو این موضوع را انکار می‌کنند، و دومی اصالت فایل صوتی را هم زیر سوال می‌برد. یک پلیس تأیید کرده است که تحقیقات در مورد "سوءاستفاده از اختیارات و فساد" در حال انجام است.

1932439

در این فایل، اتوئو به انکواین اطلاع داده است که "کارهایی وجود دارد که ما می‌توانیم انجام دهیم." پس از بازی که ویکتوریا با نتیجه 1-0 شکست خورد، "اما باید بسیار محتاط باشید، برادر". او همچنین گفته است: "نگران نباش، ما سه امتیازت را به تو می‌دهیم و داور را تعلیق می‌کنیم، اوپوپو [نام مستعار ویکتوریا] باید به لیگ دسته اول برود. این هدف ماست. این فدراسیون ماست. ویکتوریا یونایتد صعود خواهد کرد."

این واقعیت که ویکتوریا در ماه آوریل واقعا هم به دسته بالاتر صعود کرد، بر جنجال‌های پیرامون اتوئو افزوده است.
اتوئو به این فایل صوتی واکنش نشان داد و به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: "من با دوستی صحبت می‌کردم، کسی که روی فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و می‌خواهد باشگاهش را به یکی از بهترین‌های کامرون تبدیل کند. من فقط با گفتن این موضوع به او اطمینان دادم. من تمام تلاشم را می‌کردم تا از اشتباهات داوری علیه او جلوگیری کنم."

دیدگاه‌ها