کد خبر : 1969171 | 08 مهر 1402 ساعت 13:35 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

این شما و این‌ غیرقابل مهارترین ستاره والیبال جهان

نیمیر عبدالعزیز، ستاره تیم ملی والیبال هلند همچنان غیر قابل مهار است.

این شما و این‌ غیرقابل مهارترین ستاره والیبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال هلند گرچه در بازی اول خود مقابل کانادا با نتیجه سه بر دو ناباورانه شکست خورد‌، ولی باز هم نیمر عبدالعزیز ستاره بی‌بدیل میدان بود.

نیمر عبدالعزیز ستاره و قطر پاسور تیم ملی والیبال هلند در این بازی علی‌رغم شکست بیست و نه امتیاز به دست آورد و دوباره امتیازآورترین بازیکن میدان بود. نیمیر عبدالعزیز که قبلاً در پست پاسور بود، با تغییر پستی که داد به یکی از بهترین (شاید بهترین) قطر پاسور حال حاضر دنیا تبدیل شده و اگر تیم ملی والیبال هلند به المپیک برسد قطعا دلیل اصلی آن نیمر عبدالعزیز خواهد بود.

محال است بازی از سه ست عبور کند و نیمر عبدالعزیز در بازی باشد و کمتر از بیست امتیاز کسب کند. او علاوه بر آبشارهای وحشتناک به سلاح سرویس پرشی همراه با امتیاز هم مجهز است و اگر ویلفردو لئون نابغه والیبال لهستان نبود او الان رکورددار سرعت سرویس نیز بود.

نیمیر عبدالعزیز سی و یک ساله که به نظر در ترکیب تیم ملی والیبال هلند تنهاست و بازیکنانی در حد و اندازه‌های او در این تیم پیدا نمی‌شود و اگر او نیز در تیم هلند نبود آن‌ها یک تیم درجه دو در والیبال جهان و اروپا بودند.

حالا باید دید تیم ملی والیبال هلند در شش بازی دیگر خود در انتخابی المپیک چه خواهد کرد، آنها با داشتن نیمیر عبدالعزیز همچنان به صعود مستقیم به المپیک امیدوار هستند.

دیدگاه‌ها