کد خبر : 1969262 | 08 مهر 1402 ساعت 20:27 | 28K بازدید | 114 دیدگاه

ازبکستان و هند دو رقمی شدند؛

کار سخت ایران در هانگژو، ششمی کمی دور از دسترس

امروز روز خوبی برای کاروان دو کشور ازبکستان و هند بود و آنها توانستند مدال‌های طلای خود را در جدول مسابقات دو رقمی کنند.

کار سخت ایران در هانگژو، ششمی کمی دور از دسترس

به گزارش ورزش سه، حالا تیم هندوستان با ۱۰ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۴ برنز در رده چهارم جدول مدال‌های مسابقات است که موفقیتی بزرگ برای پرجمعیت‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود.

هندی‌ها در رقابت‌های امروز در رشته تنیس دو نفره مختلط صاحب مدال طلا شدند و تعداد مدال‌های طلای خود را به ۱۰ رساندند. در عین حال تیم ازبکستان هم با دو مدال طلایی که در رشته کوراش به دست آوردند، مثل هند طلاهای خود را دو رقمی کردند اما این کشور با توجه به مدال‌های نقره کمتر (۱۱) در رده پنجم بازی‌ها قرار می‌گیرد.

1933417

این در حالی است که مدال‌های طلای کاروان ایران در عدد ۳ باقی مانده است و اگرچه امروز وزیر ورزش از تلاش ورزشکاران ایران در هفته اول مسابقات تمجید کرد اما حقیقت این است که کاروان ورزشی ایران آنچنان موفقیت‌آمیز عمل نکرده و در حالی در رتبه دهم بازی‌ها قرار دارد که کار دشواری برای رسیدن به هند و ازبکستان و حتی تکرار عنوان ششمی این رقابت‌ها در دوره گذشته دارد.

1933418

در حال حاضر امید ایران به درخشش ورزشکاران رشته کاراته، وزنه‌برداری و قهرمانان کشتی آزاد فرنگی است که آنها نیز کار دشواری را در این مسابقات دارد. سه مدال طلای ایران در رشته والیبال و ووشو به دست آمده و بر خلاف همیشه تیم ملی ایران در رشته تکواندو که همواره یکی از مدعیان آن بود، طلایی به گردن نینداخت با پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها کار کرده باشد.

البته ایران در این رقابت‌ها برای اولین بار در رشته‌هایی مثل دوچرخه‌سواری بانوان و همچنین ژیمناستیک و تنیس روی میز مدال گرفته که این عناوین ارزش بسیاری دارند اما فقط طلا است که رتبه نهایی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را تعیین می‌کند.

📌در پایین این پست می‌توانید نظر بدهید که آیا ایران رتبه ششم دوره گذشته در جاکارتا را تکرار می‌کند یا نه.

دیدگاه‌ها