کد خبر : 1969337 | 09 مهر 1402 ساعت 06:00 | 17.4K بازدید | 23 دیدگاه

یکسال از این بازی گذشت؛

به یاد روزی که نیمکت گل گهر پرتغالی بلد بود!

یک سال پیش در چنین روزی استقلال در یک بازی جنجالی از سری بازی های پرحاشیه اش مقابل گل گهر موفق به شکست دادن این تیم در سیرجان شد.

به یاد روزی که نیمکت گل گهر پرتغالی بلد بود!

به گزارش ورزش سه سریال پیروزی های دقیقه اخری استقلال برابر گل گهر هنوز به پایان نرسیده و امروز سالگرد دومین پیروزی تکراری و پیاپی استقلال برابر گل گهر است.

در روزی که استقلالی ها ابتدا با گل محمد محبی در دقیقه ۲۹ از حریف پیش افتادند، در دقیقه پنجاه و چهارم توسط تیکدری گل مساوی را دریافت کردند و می رفت تا بازی با نتیجه یک یک به پایان برسد.

در آخرین دقیقه بازی در حالی که یک توپ نه چندان خطرناک در محوطه جریمه گل گهر نصیب حردانی شده بود، قاسمی نژاد با یک ضربه قیچی به جای توپ به سینه حردانی کوبید و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. این اتفاق مسبب شروع اتفاقات جنجالی لب خط و به درگیری شدید ساپینتو و نیمکت گل گهر منتهی شد.

1933631
صحنه ای که در فصل قبل بارها و بارها از سوی ریکاردو ساپینتو شاهد بودیم و تلاش اعضای تیم استقلال برای آرام کردنی سرمربی خود - 9 مهر 1401

در نهایت پس از نزدیک به ده دقیقه درگیری کنار خط، ضربه پنالتی توسط یامگای خونسرد به تور دروازه گل گهر بوسه زد و استقلال موفق شد برای ششمین بار پیاپی برابر امیر قلعه نویی به پیروزی برسد.

نکته جالب اینکه کادر فنی استقلال از جمله خسرو حیدری در مصاحبه بعد از بازی مدعی شدند نیمکت گل گهر با زبان پرتغالی به سرمربی آبی ها فحاشی کرده اند.

دیدگاه‌ها