کد خبر : 1969356 | 09 مهر 1402 ساعت 06:39 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

شریفی: به کسب یک مدال خوش‌رنگ امیدواریم

همه توانمان را نگذاشتیم و فینالیست شدیم!

پوریا شریفی، عضو تیم کایاک مردان می‌گوید به دلیل رقابت‌های دیگر اعضای تیم با همه توان شرکت نکردند اما به فینال رسیدند.

همه توانمان را نگذاشتیم و فینالیست شدیم!

به گزارش"ورزش سه"، پوریا شریفی ملی‌پوش قایقرانی بعد از صعود تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان ایران به فینال بازی‌های آسیایی در خصوص کم و کیف رقابت امروز گفت: مقدماتی را پرقدرت شروع کردیم و توانستیم استراتژی که با مربیان و کادر فنی تمرین کرده بودیم را ۱۰۰ در صد اجرا کنیم. البته تمام توانمان را نگذاشتیم چون فردا علی آقامیرزایی در تک نفره هزار متر، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل نیز در دو نفره ۵۰۰ متر رقابت دارند. باید بدنشان را در ریکاوری نگه‌دارند تا بتوانند یک مدال خوش‌رنگ بگیرند و روی سکو بروند. سه‌شنبه فینال چهارنفره ۵۰۰ متر برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم یک مدال خوش‌رنگ کسب کنیم.

وی در خصوص سطح برگزاری مسابقات گفت: چین به عنوان میزبان مسابقات تقریبا در تمام رشته‌ها برای کسب مدال طلا آمده. ژاپن و کره هم تیم‌های خوبی هستند و فاصله رقبا در صدم ثانیه است. انشاا… روزمان باشد و بتوانیم صدم‌های ثانیه را جبران کنیم و شرمنده مردم نشویم.

شریفی ادامه داد: در رشته‌های انفرادی در کایاک علی میرزایی را داریم که ورزشکار المپیکی، باتجربه، جنگجو و با غیرت است. او فردا رقابت زیبایی با قایقران چین که جزو ۵ نفر اول جهان و المپیک است، دارد. اما فاصله علی با او‌ کم است و انشاا… فردا طلایی شود. نبی رضایی نیز فردا در تک نفره کانوی هزارمتر رقابت حساسی در پیش دارد ولی نبی همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است. امیدواریم هدیه کاظمی و هیوا افضلی در کایاک و کانوی ۵۰۰ متر هم روی سکو بروند و افتخارآفرینی کنند.

دیدگاه‌ها