کد خبر : 1969517 | 09 مهر 1402 ساعت 19:10 | 24.4K بازدید | 26 دیدگاه

تقاضای اسطوره یونایتد از لیورپولی‌ها: زیاده‌روی نکنید!

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد و تحلیلگر اسکای اسپورت، معتقد است اشتباه داوران وار در بازی روز قبل لیورپول و تاتنهام اگرچه بزرگ بوده است، اما در حد محرومیت از دنیای فوتبال نبوده است.

تقاضای اسطوره یونایتد از لیورپولی‌ها: زیاده‌روی نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته لیورپول و تاتنهام در خانه تیم لندنی، اشتباهات اتاق وار ضربه وحشتناکی به تیم لیورپول زد. گل آنها که می‌توانست باعث پیش افتادنشان در بازی بشود به اشتباه مردود شد و این تیم در دقایق پایانی 9 نفره شد و نهایتا بازی را واگذار کرد. در صورت برد این تیم به صدر جدول می‌رسید و با این شکست در رده چهارم قرار گرفته است.

اما گری نویل سعی کرد تا از زاویه دیگری ماجرا را ببیند و همه به خصوص طرفداران لیورپول را به صحبت با آرامش درباره ماجرا دعوت کرده است: "اشتباه VAR واقعا بد بود. با این حال همه ما خواستار تصمیم گیری‌های سریع‌تر در اتاق وار بوده‌ایم و فکر می‌کنم آنها سعی کرده‌اند سرعت را در تصمیم گیری اعمال کنند. سرعت باعث عدم دقت می‌شود. و اکنون این دوباره باید به تعادل برسد.

هر دو داور از دو بازی بعدی خودشان محروم شده‌اند. تصور کنید امروز صبح چه احساسی دارند و بیایید انسان باشیم. چنین اشتباهاتی باید عواقبی داشته باشد، اما به نظر من محرومیت از دو بازی کاملا کافی است. به عنوان یک بازیکن به آن فکر کنید که چقدر تعلیق شدن برای اخراج دردناک است. این حتی مثل آن هم نیست، نباید زیاده‌روی کرد پس بیایید در مورد محرومیت دائمی آنها حتی حرف هم نزنیم."

صحبت‌های آرامش بخش نویل در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت اما همچنان بحث پیرامون راه‌هایی برای کاهش خطای وار داغ دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها