کد خبر : 1969662 | 10 مهر 1402 ساعت 12:20 | 36K بازدید | 32 دیدگاه

کوریا چطور برگشت؟

ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد!

آنخل کوریا که با خطای جود بلینگام در دربی مچ پایش پیچ خورده بود (طبق ادعای اتلتیکو)، پس از یک هفته برگشت و ستاره تیمش برابر کادیز شد.

ادعای دروغین اتلتیکو مادرید ثابت شد!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در بازی برابر کادیز بازگشتی بزرگ داشت و توانست شکست 0-2 خانگی را با برتری 3-2 عوض کند. کادیز تا دقیقه 27 با دو گل میزبان را غافلگیر کرد ولی بازگشت اتلتیکو با گل آنخل کوریا شروع شد و این تیم در نیمه دوم نیز توسط مولینا و کوریا به گل های بعدی رسید.

1931306

کوریا با دبل خود نقش اول را در این بازگشت بزرگ داشت در حالی که حضور او در این بازی در هاله ای از ابهام بود. او در دربی مادرید با خطای جود بلینگام از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و حتی دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری خود گفته بود ستاره انگلیسی رئال برای آن خطا باید اخراج می شد. تیم پزشکی اتلتیکو نیز اعلام کرد مچ پای کوریا پیچ خورده ولی او به طرزی معجزه آسا یک هفته بعد برگشت و ستاره تیمش نیز شد.

1934311

رسانه‌های اسپانیایی حالا با تردید نسبت به گزارش پزشکی اتلتیکو نگاه می‌کنند و نوشته اند ریکاوری پیچ خوردگی مچ پس از یک هفته غیرممکن است و در واقع مصدومیت کوریا جدی نبود و بیشتر برای تحت فشار قرار دادن رئال و بلینگام بود.

1934310

کوریا در مورد بازگشت معجزه وارش به میادین گفت: «باور کنید ضربه شدیدی به مچ پایم وارد شد و به همین دلیل در بازی برابر اوساسونا نتوانستم حاضر باشم. برای بازی مقابل کادیز چون موراتا به دلیل محرومیت حضور نداشت و گریزمان در حمله تنها بود، احساس مسئولیت کردم و علی‌رغم درد بازی کردم. خوشحالم دو گل زدم و به تیم برای کسب پیروزی کمک کردم. همه چیز خوب پیش رفت و واقعا خوشحالم که بازی کردم.»

دیدگاه‌ها