کد خبر : 1969721 | 10 مهر 1402 ساعت 16:08 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

فولاد تغییر کرد و متحول شد؛

توکلی: بازیکنان با ایگناسیو انگیزه گرفتند

مدافع فولاد معتقد است با حضور سرمربی اسپانیایی با انگیزه بیشتری کارشان را انجام می‌دهند.

توکلی: بازیکنان با ایگناسیو انگیزه گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی که پس از دو سال موفق در مس رفسنجان و نقش موثر در ثبت بهترین آمار خط دفاعی برای این تیم در فصل گذشته لیگ برتر در تابستان به فولاد خوزستان پیوست و در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به میدان رفت که آسیب دیدگی جزئی اجازه نداد در چهارمین دیدار استفاده شود ولی حالا آماده بازگشت به بازی‌ها است.

توکلی در خصوص تغییر کادر فنی فولاد خوزستان و حضور ایگناسیو مارتینز، سرمربی شناخته شده اسپانیایی در راس این تیم عنوان کرد: خدا را شکر از زمانی که سرمربی جدید آمده، اتفاقات خوبی در تیم افتاده و مشخص است انگیزه و خواسته بازیکنان در تمرینات بیشتر شده و تمرین می‌کنیم تا ان شاالله اتفاقات خوبی برای تیم فولاد و مردم خوزستان رقم بزنیم.

1934419

او درباره شرایط فولاد خوزستان اظهار کرد: همه چیز خوب است و تمام سعی‌مان را می‌کنیم. نتایج اتفاق افتاده در چهار هفته گذشته لیگ برتر در شان و شخصیت ما، تیم فولاد و مردم خوب خوزستان نیست و برای جبران تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدافع با تجربه فولاد خوزستان تاکید کرد: از مردم می خواهم ما را حمایت کنند چون بازیکنان این تیم به پشتیبانی هواداران دلخوش کرده‌اند. بچه‌های ما از این اتفاق خوشحال می‌شوند و امیدوارم حمایت کافی تا هفته‌های پیاپی صورت بگیرد و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها