کد خبر : 1969749 | 10 مهر 1402 ساعت 18:26 | 31.3K بازدید | 19 دیدگاه

نساجی دونده و پرتلاش خواهد بود؛

دروازه‌بان الهلال: هواداران ایرانی جذاب هستند

دروازه‌بان الهلال می‌گوید حضور ستاره‌ها در این تیم باعث پیشرفت فوتبال عربستان و آسیا خواهد شد.

دروازه‌بان الهلال: هواداران ایرانی جذاب هستند

به گزارش ورزش سه، محمد العویس، دروازه‌بان‌ تیم فوتبال الهلال که به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با نساحی حاضر شده بود، درباره شرایط این تیم با جذب ستاره‌ها گفت: همه این بازیکنان در لیگ آسیا بازی می‌کنند و پیشرفت خوبی برای لیگ قهرمانان و عربستان خواهد بود. همه آنالیز تیم ما بر اساس گروه است و هر کس ارزش خودش و کیفیت را به گروه اضافه می‌کند و این کمک می‌کند فوتبال آسیا و عربستان پیشرفت کند.

او در خصوص عملکرد خوب رحمتی در دیدار برابر تیم‌های عربستان گفت: ما خیلی امیدوار به این بازی هستیم که بازی خوبی باشد. از طرفی می‌دانیم که حریف برای بازی خوب مشتاق است. آنها قطعا دونده و پرتلاش خواهد بود.

العویس افزود: الهلال باید کیفیت خوبی از خود نمایش بدهد و نساجی به دلیل میزبانی کیفیت بهتری خواهد داشت اما ما به عنوان الهلال باید نمایش بهتر باشیم و امیدوار باشیم حریف فوتبالی‌ بهتر نسبت به آنچه که بازی اول بود، از خود به جا بگذارد.

دروازه‌بان الهلال در پایان درباره حضور هواداران نساجی در استادیوم اظهار داشت: استادیوم آزادی لذت‌بخش است و فوتبال بازی کردن در آن جذاب است. این بازی اول من نیست و می‌دانم هواداران ایرانی چقدر در خصوص فوتبال هیجان زده هستند. امیدوارم فردا بتوانیم برتری خودمان را در فوتبال نشان بدهیم.

دیدگاه‌ها