کد خبر : 1969911 | 11 مهر 1402 ساعت 08:15 | 29.4K بازدید | 5 دیدگاه

بازی اول برای کبدی ایران حکم گرم کردن داشت؛

وقتی ایران قهرمان شد نتوانستم در جشن شرکت کنم

سرمربی هندی تیم ملی کبدی زنان می‌گوید در برابر ایران احساس مسئولیت می‌کند و با موفقیت در ایران نام کشور خودش را هم بالا می‌برد.

وقتی ایران قهرمان شد نتوانستم در جشن شرکت کنم

به گزارش "ورزش سه"، شایلاجا جین سرمربی هندی تیم ملی کبدی زنان ایران درخصوص نخستین پیروزی تیم ملی ایران مقابل نپال در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: اولین بازی ما مقابل نپال بود البته این بازی برای ما حکم گرم کردن برای سایر مسابقات‌مان را داشت. سعی کردیم در این مسابقه نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم و اگر مشکلی در دفاع و یا حمله داریم آن را برای بازی‌های بعد حل کنیم. 

وی در ادامه درخصوص اینکه به عنوان مربی هندی در کنار تیم ایران حضور دارد و اصلی‌ترین رقیب ایران هم همیشه هند بوده است، گفت: من هندی هستم ولی در حال حاضر سرمربی تیم ملی کبدی ایران هستم. درست است که در دوره گذشته این بازی‌ها در جاکارتا وقتی ایران قهرمان شد بخاطر ناراحتی شاگردانم در هند که گریه می‌کردند نتوانستم در جشن شرکت کنم و خیلی سخت بود. اما حالا من در برابر تیم ایران احساس مسئولیت می‌کنم و تلاش می‌کنم بهترین کارایی خودم را داشته باشم.

او در پایان گفت: قطعا وقتی در ایران به عنوان مربی هندی حضور دارم و سعی می‌کنم نتیجه خوبی را هم کسب کنم می‌توانم نام کشور خودم را هم بالا ببرم.

دیدگاه‌ها