کد خبر : 1969914 | 11 مهر 1402 ساعت 08:40 | 51.9K بازدید | 9 دیدگاه

انصاری‌فرد طلسم شکست؛

فریاد گلزن ایران در جام جهانی با گل حیاتی (عکس)

اومونیا با گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل دوکسا شد.

فریاد گلزن ایران در جام جهانی با گل حیاتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ چمپیونشیپ قبرس، تیم فوتبال اومونیا که مثل سه مسابقه قبل کریم انصاری فرد را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19:30 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه ماکاریو به مصاف تیم قعرنشین دوکسا رفت.

یاران انصاری فرد که در پنج مسابقه اخیرشان در لیگ قبرس هیچ شکستی نداشتند و سه تساوی و دو پیروزی داشتند، در نیمه اول بازی برابر دوکسا با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند که این نتیجه در نیمه دوم با ورود مهاجم ایرانی اومونیا به زمین تغییر کرد.

اومونیا که از ابتدای نیمه دوم کریم انصاری‌فرد را به عنوان اولین تعویضی در ترکیب خود می‌دید، پس از حملات پیاپی توانست در دقیقه 81 توسط سمدو کار را به تساوی بکشد و لحظاتی بعد هم با گلزنی این مهاجم ایرانی پیش بیفتد.

کریم انصاری فرد که در 31 مسابقه فصل گذشته لیگ یک قبرس 4 گل به ثمر رسانده بود، در پنج دیدار اخیرشان در فصل جدید نتوانسته بود به این مهم دست پیدا کند که توانست گل دوم تیمش برابر دوکسا را بزند.

1934886

مهاجم ایرانی اومونیا در دقیقه 86 پنالتی به دست آمده اومونیا را تبدیل به گل کرد و پس از آن فریاد شادی در ورزشگاه خانگی حریف سر داد و کارت زرد هم گرفت.

اومونیا در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز یک ضربه پنالتی به دست آورد که این بار بازیکنی غیر از انصاری فرد ضربه را زد و تبدیل به گل نکرد، اما این تیم توانست در دقیقه 9+90 یک گل دیگر بزند و به برتری 3 بر یک در زمین دوکسا دست پیدا کند تا 12 امتیازی شود و به رده دوم جدول لیگ قبرس صعود کند.

زننده گل تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 در دیدار مقابل دوکسا موفق شد نخستین گل خود در فصل جدید لیگ قبرس را به ثمر رساند و دوباره آمادگی خود را نشان بدهد.

دیدگاه‌ها