کد خبر : 1969943 | 11 مهر 1402 ساعت 12:10 | 34.3K بازدید | 27 دیدگاه

امیدوارم او آمار نداده باشد

سکوت روسل شکست: جواب تلفن لاپورتا را ندادم

ساندرو روسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، سکوتش در قضیه ادعای جنجالی کمیسر پلیس علیه خوان لاپورتا را شکست.

سکوت روسل شکست: جواب تلفن لاپورتا را ندادم

به گزارش "ورزش سه، روز گذشته ویارخو، یک کمسیر سابق پلیس بارسلونا، ادعا کرد که خوان لاپورتا آمار و اطلاعاتی به آنها در مورد ساندرو روسل، رئیس سابق بارسا، داد که باعث دستگیری و زندانی شدن او شد. اتهام بزرگی که با واکنش تند رئیس فعلی بارسا روبرو شده و او تهدید به شکایت کرده است.

روسل سال 2010 جانشین لاپورتا در بارسا شد و در سال 2014 استعفا کرد. او در پی اتهامات پولشویی و فساد مالی بیش از 640 روز زندانی بود ولی در نهایت تبرئه شد. 

1934341

پس از ادعای دیروز کمیسر پلیس، روسل در مصاحبه با رادیو کاتالونیا سکوتش را شکست و گفت: «لاپورتا دیروز به من زنگ زد ولی جواب ندادم. سپس برایم پیام صوتی واتساپی فرستاد که هنوز آن را گوش نکرده‌ام. دیروز چیزهای زیادی به ذهنم خطور کرد. یکی از نکات خوبی که در طول سال‌ها یاد می‌گیرید این است که تصمیمات را باید با گذشت زمان و زمانی که خشمگین نیستید، بگیرید. می‌خواهم این قضیه را تحلیل کنم و تا آخرش بروم. من بسیار امیدوارم که وقتی با لاپورتا ملاقات می‌کنیم، هم من و هم او و بارتومئو یک گفت‌وگوی سازنده و هماهنگ داشته باشیم.»

1934340

روسل ادامه داد: «آرزو می‌کنم ادعای ویارخو دروغ باشد چون در غیر این صورت غیرممکن است من با لاپورتا دیدار کنم. اگر  ویارخو دروغ گفته باشد، ما سه نفر باید یکدیگر را پیدا کنیم و همه چیز و هر آنچه را که لازم است به هم بگوییم و تلاش کنیم که هیچ کس مشکلی برای باشگاه ایجاد نکند. معتقدم زمان انجام این کار فرا رسیده است. وقتی متقاعد شدم که ویارخو دروغ گفته است، باهم دیدار خواهیم کرد و باید از صفر شروع کنیم. رابطه من با لاپورتا هم دوستانه بوده و هم مقاطعی قهر بوده‌ایم ولی در مورد او سعی می‌کنم فقط چیزهای خوب را به یاد بیاورم.»

1934339

روسل در مورد قضیه نگریرا گفت: «ما به نگریرا 7 میلیون یورو پول پرداخت کردیم؟ بله، او به ما اطلاعات داوری می‌داد؟ بله اما او تاثیری روی نتایج داشت؟ خیر. یک بازی را نشان دهید که به سود بارسا سوت زده باشند. اغلب برعکس بود و به ضرر ما بودند. 7 میلیون یورو که در یک سال پرداخت نشده است. این در طول سال‌های زیادی بود و برای هر اطلاعات و آمار داوری، 4 هزار یورو به حساب شرکتش واریز می‌شد. گاهی در طول سال 100 هزار یورو و حتی 40 هزار یورو پرداختی داشتیم. این ادعاها علیه بارسا واقعا مسخره است چون همه باشگاه‌های بزرگ از کارشناسان داوری بهره می‌برند.»

دیدگاه‌ها