کد خبر : 1969975 | 11 مهر 1402 ساعت 14:10 | 85.3K بازدید | 25 دیدگاه

انتخابی المپیک؛

بهترین تیم دنیا برد، خطر از بیخ گوش ایران گذشت

با پیرثزی لهستان مقابل کانادا خطر از بیخ گوش تیم ملی والیبال ایران گذشت.

بهترین تیم دنیا برد، خطر از بیخ گوش ایران گذشت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس از گروه سوم مسابقات تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی دشوار توانست با نتیجه سه بر دو شگفتی ساز مسابقات کانادا را شکست دهد و سومین پیروزی خود را باز هم با نتیجه سه بر دو به دست بیاورد.

در این دیدار ابتدا کانادایی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند گیم اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کنند، اما در ادامه این شاگردان گربیچ بودند که ست‌های دوم و سوم را پیروز شدند تا کار به ست چهارم کشیده شود. در این ست بازهم کانادایی‌ها توانستند پیروز شوند تا بازی به ست پنجم یا ست شکن کشیده شود. در این ست بازی پایاپای دنبال می‌شد که در نهایت لهستانی با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ پیروز و برنده مسابقه شدند.

1934992

بارتوش بدنورژ دریافت کننده تیم ملی والیبال لهستان در روز بد لوکاژ کاژمارک توانست بیست و پنج امتیاز برای تیمش کسب کند و در تیم مقابل استفان تیموتی مار با نوزده امتیاز روز خوبی را سپری کرد.

کانادایی‌ها با گرفتن دو ست امتیازی را در رنکینگ جهانی از دست نمی‌دهند و در صورت شکست سنگین ایران برابر قطر جای ما را در رتبه یازدهم جدول خواهند گرفت. البته آنها هنوز شانس صعود مستقیم به المپیک را هم دارند.

فردا از همین گروه کانادا باید مقابل چین قرار بگیرد و تیم ملی والیبال لهستان به مصاف مکزیک خواهد رفت.

دیدگاه‌ها