کد خبر : 1970056 | 11 مهر 1402 ساعت 21:14 | 114K بازدید | 44 دیدگاه

هوشمند از خوشحالی تا بهت بزرگ

صحنه کمدی در آزادی: تنکیو و بعد اخراج!

خوشحالی امیرمحمد هوشمند بابت فرار از کارت زرد، خیلی زود منجر به ناامیدی او شد.

صحنه کمدی در آزادی: تنکیو و بعد اخراج!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی یک خطای عادی توسط میتروویچ به روی وحید محمدزاده باعث خشم عجیب و بی دلیل کاپیتان نساجی شده بود، جنجال ها و درگیری های بعد از آن باعث خارج شدن کارت قرمز از جیب داور مسابقه شد.

در شلوغی و درگیری های پشت محوطه جریمه نساجی، میتروویچ ناگهان روی زمین افتاد و پس از آن نیز یکی از بازیکنان نساجی با گرفتن صورتش، همان عمل مهاجم الهلال را انجام داد.

1935203

ما نینگ، داور چینی این مسابقه، ابتدا یک کارت زرد به امیرمحمد هوشمند داد اما پس از آنکه کمک داور ویدیویی از او خواست تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین برود، او رنگ کارتش را به قرمز تغییر داد.

1935204

نکته جالب در این خصوص، واکنش بازیکن نساجی به تغییر نظر داور بود. وقتی که ما نینگ به هوشمند اعلام کرد دادن کارت زرد به او اشتباه بوده، این بازیکن با بالا آوردن انگشت شصت و به نشانه تأیید تصمیم ما نینگ و به کار بردن عبارت Thank You، تصور می کرد که داور چینی کارت زرد خود را پس گرفته است.

1935205

اما کمتر از یک ثانیه بعد، قاضی میدان کارت قرمز را از جیبش خارج کرد و هوشمند با چهره ای بهت زده، سرش را میان دستانش گرفت و تازه متوجه شد داور به این دلیل کارت زرد را پس گرفته تا او را از زمین بازی اخراج کند.

دیدگاه‌ها