کد خبر : 1970177 | 12 مهر 1402 ساعت 10:59 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

خشم عجیب رقیب از غیبت مسی: ما ضرر کردیم!

باشگاه شیکاگو فایر به هوادارانش پیشنهاد داده که در صورت غیبت لیونل مسی مبلغی را به کارت عضویت آنها برگرداند.

خشم عجیب رقیب از غیبت مسی: ما ضرر کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح فردا به وقت ایران باید در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در زمین شیکاگو فایر برابر این تیم قرار بگیرد. 

مصدومیت مسی هنوز درمان نشده و بعید به نظر می‌رسد که او شرایط و آمادگی لازم برای بازگشت به میادین و حضور در این دیدار را داشته باشد و این خبر خوبی برای اینترمیامی و تاتا مارتینو نخواهد بود. 

در حالی که به نظر می‌رسد تیم حریف باید از این خبر و غیبت ستاره آرژانتینی در این بازی خوشحال باشد اما اینطور نیست و اعتراض و ناراحتی هواداران شیکاگو که برای تماشای بازی این بازیکن از نزدیک بلیت خریده بودند برای آنها دردسرساز شده است. 

1932087

محبوبیت مسی و عملکرد درخشان او از زمان پیوستنش به اینترمیامی و حضور در لیگ فوتبال آمریکا به حدی بالا رفته که بلیت تمامی دیدارهای اینترمیامی از پیش به صورت کامل به فروش رفته است. 

حالا غیبت او برای این باشگاه دردسرساز شده و مدیران شیکاگو فایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند در صورتی که مسی در این بازی حضور نداشته باشد، آنها آماده هستند مبلغ 250 دلار اعتبار روی عضویت جدید تمامی خریداران بلیت اهدا کنند. 

این موضوع چندان به مذاق این باشگاه خوش نیامده است و ظاهرا غیبت مسی نه تنها به اینترمیامی، بلکه به تیم‌های رقیب هم آسیب زیادی وارد کرده است. 

دیدگاه‌ها