کد خبر : 1970648 | 14 مهر 1402 ساعت 13:31 | 9.7K بازدید | 22 دیدگاه

پرونده بسکتبال در هانگژو با پنجمی بسته شد

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست عربستان به عنوان پنجمی بازی های آسیایی دست یافت.

پرونده بسکتبال در هانگژو با پنجمی بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، تيم ملي بسكتبال ايران در آخرين بازي خود در نوزدهمين دوره بازي‌های آسیایی برای تعیین تیم پنجم مسابقات به مصاف عربستان رفت. 
در این بازی که با استقبال پرتعداد تماشاگران چینی مواجه شد، هاکان دمیر از نوید رضایی‌فر، میثم میرزایی، ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی و متین آقاجان‌پور استفاده کرد. 
ایران شروع خوبی نداشت و در ۲ دقیقه آغازین بازی ملی‌پوشان کشورمان بدون امتیاز بودند اما جبران مافات کردند و درنهایت کوارتر اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود ایران تمام شد.

1936438

در کوارتر دوم عملکرد خوب ایران در پرتاب‌های سه امتیازی اختلاف امتیازات تیم ملی کشورمان را نسبت به حريف بالا برد. در جریان این کوارتر درگیری بازیکنان دو تیم منجر به استفاده از ویدئو چک شد و درنهایت پنالتی به سود عربستان اعلام شد و نهایتا نیمه اول با امتیاز ۴۵ بر ۳۱ برای ایران به پایان رسید.

1936439

در نیمه دوم، دمیر به جوانانی که کم‌تر بازی به آن‌ها رسیده بود میدان بیشتری داد و شهریان، ترابی و سجاد پذیرفته را در ترکیب قرار داد. ملی‌پوشان ایران در کوارتر سوم هم روند رو به جلوی خود را حفظ کردند و حتی به فاصله ۳۲ امتیازی با حریف رسیدند تا در پایان این کوارتر امتیاز ۷۶ بر ۴۶ به سود ایران ثبت شود.

1936440

کوارتر چهارم درحالی آغاز شد که ایران از ترکیب دوم خود استفاده کرد و درنهایت با نتیجه ۹۲ بر ۶۰ به پیروزی رسید و صاحب رتبه پنجم بازی‌ها شد.

1936441

دیدگاه‌ها