کد خبر : 1970740 | 14 مهر 1402 ساعت 19:41 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

هنوز دوست دارم بازی کنم؛

دژاگه علیه شایعه خداحافظی از فوتبال

کاپیتان سابق تیم ملی شایعات مبنی بر خداحافظی از فوتبال را رد کرد.

دژاگه علیه شایعه خداحافظی از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه که امروز برای تماشای بازی فولاد خوزستان و تیم فصل گذشته‌اش مقابل هوادار تهران به ورزشگاه پاس قوامین رفته بود، در حاشیه این دیدار جمع خبرنگاران حضور یافت و پیرامون شایعاتی مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال عنوان کرد: در مدت اخیر زیاد این مسائل را شنیدم که فوتبال را می‌خواهم تمام کنم یا یک سری اتفاقات می‌افتد.

ویدئو: 312853

او در واکنش به اینکه از سطح چهارم لیگ آلمان پیشنهاد دارد، ابراز کرد: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید. من از نظر بدنی و ذهنی به خودم گفتم که هنوز دوست دارم فوتبال بازی کنم ولی برای من اهمیت دارد در کجا باشم. هر جایی نمی‌توانم بروم بازی کنم و هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

کاپیتان سابق تیم ملی تاکید کرد: اصلا تصمیم نگرفته‌ام که فوتبالم را تمام کنم و البته تصمیم قطعی من این نیست که فوتبال را ادامه بدهم. پیشنهادهایی از لیگ ایران وجود داشت ولی هر جایی برای بازی نمی‌روم. توکل به خدا و باید ببینم چه می‌شود.

دژاگه در خصوص اینکه علیرضا منصوریان در مدت حضورش در این تیم عنوان کرده بود این امکان وجود دارد تا اشکان برگردد و آیا صحبتی در این باره انجام شده یا نه، گفت: اصلا.

او در خصوص حضورش در ورزشگاه برای بازی امروز هوادار و فولاد ابراز کرد: من برای انجام کارهای شخصی به ایران برگشتم و قسمت بود فولاد در تهران بازی کند و دیروز به اردوی تیم بروم و امروز هم به ورزشگاه بیایم تا مسابقه تیم را ببینم.

دژاگه یادآور شد: تا الان هیچ جایی نگفتم که می‌خواهم فوتبال را تمام کنم ولی شایعات عجیبی در ماه‌های اخیر مطرح شده و نمی‌دانم از کجا این مسائل مطرح شده است. من از نظر بدنی و ذهنی هنوز آماده هستم.

دیدگاه‌ها