کد خبر : 1970778 | 15 مهر 1402 ساعت 02:30 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنان و تیم خوبی داریم؛

حمایت دژاگه از تیم ملی: مسیر درست

کاپیتان سابق تیم ملی معتقد است تیم ایران در مسیر درستی قرار دارد.

حمایت دژاگه از تیم ملی: مسیر درست

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه که حدود هشت سال در تیم ملی فوتبال ایران عضویت داشته و در جام جهانی 2014 هم یکی از نفرات حاضر در لیست کارلوس کی روش بود، حالا معتقد است تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد.

دژاگه که آخرین بازی ملی خود را در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2022 با حضور تعویضی در دیدار تیم ایران مقابل هنگ کنگ داشت و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت، حدود چهار سال است از تیم ملی فاصله گرفته ولی نسبت به شرایط شاگردان امیر قلعه نویی آگاهی دارد.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در حاشیه دیدار امروز هوادار و فولاد خوزستان در خصوص وضعیت تیم ملی عنوان کرد: همیشه بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم و اگر تیم ملی به موفقیت برسد و برنده مسابقات باشد، خوشحال می‌شویم. فکر می‌کنم در چند سال گذشته اتفاقات زیادی افتاد و مربیان مختلفی آمدند و رفتند، اما مهم‌تر مسئله وجود آرامش در تیم ملی است.

دژاگه یادآور شد: فکر می‌کنم تیم ملی در مسیر خوبی قرار دارد و بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنان ایرانی در کل اروپا هستند و به آنها افتخار می‌کنیم. نمی‌خواهم اسم بیاورم ولی تعدادشان زیاد است. تیم ملی در راه خوبی قرار دارد و آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها