کد خبر : 1970923 | 15 مهر 1402 ساعت 15:51 | 59K بازدید | 26 دیدگاه

تيم ملى واترپلو از كسب مدال بازماند

پایان تلخ خوش‌تیپ‌های ایران در هانگژو!

تيم ملى واترپلوى ايران نتوانست مدال برنز خود در دوره قبلى بازى‌هاى آسيايى را تكرار كند.

پایان تلخ خوش‌تیپ‌های ایران در هانگژو!

به گزارش "ورزش سه"، ملي پوشان واترپلو ايران كه به دنبال تکرار مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بودند امروز در دیدار رده‌بندی این دوره از بازي‌ها مقابل قزاقستان به آب زدند.

در اين ديدار شاگردان مهدي پنام تاش در ضربات پنالتي با نتيجه ١٠ به ٩ مقابل حريف خود شكست خورده و از كسب مدال بازماندند.

ملي پوشان واترپلو ايران در پايان نيمه نخست به تساوي ٤ -٤ رضايت دادند، آنها در پايان نيمه دوم هم به تساوي ٧-٧ رضايت دادند و بدين ترتيب كار يه ضربات پنالتي كشيده شد.

1936973

در پايان ضربات پنالتي، تيم ملي واترپلو ايران برابر حريف خود شكست خورد.

تيم ملي واترپلو ايران در حالي در كسب حداقل مدال بازي‌هاي آسيايي ٢٠٢٢ ناكام ماند كه در دوره قبل اين بازي‌ها‌ نيز اين مدال را كسب كرده بود. در آن دوره بازي‌ها، تيم ايران در ديدار رده‌بندي چين را در ضربات پنالتي شكست داد و بعد از ٤٤ سال صاحب مدال بازي‌ها شد.

1936974

تیم ملی واترپلوی ایران پیش از ديدار رده‌بندي و در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های کره‌جنوبی و تایلند به برتری رسید و مقابل چين میزبان بازي‌ها شکست خورد و اينگونه به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

در ادامه تيم ملي واترپلو ايران با پیروزی برابر تیم سنگاپور به نیمه نهایی رسيد اما با متحمل شدن شکست برابر ژاپن راهي ديدار رده‌بندي شد.

1936976

پیش از دیدار رده‌بندي بازي‌هاي آسيايي، هنگ‌کنگ با پیروزی 20 بر 19 مقابل تایلند در جایگاه هفتم ایستاد و تایلند هشتم شد. همچنین سنگاپور نیز با برتری 10 بر 8 مقابل کره در جایگاه پنجم قرار گرفت و کره جنوبی هم به عنوان ششم بسنده كرد.

مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی كه از ١٠ مهر با حضور ۸ تیم آغاز شد امروز با ديدار فينال چین و ژاپن به پايان مي‌رسد.

1936977

دیدگاه‌ها