کد خبر : 1971053 | 15 مهر 1402 ساعت 22:30 | 12.4K بازدید | 10 دیدگاه

تیم آزمون یک ماه کاپیتان ندارد!

لورنزو پیگرینی، کاپیتان تیم رم، بعد اینکه در لیگ اروپا برای تیمش خوش درخشید، دچار مصدومیتی شد که ممکن است او را یک ماه از میادین دور نگه دارد.

تیم آزمون یک ماه کاپیتان ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هر بار که تیم رم می‌خواهد به یک روند مثبت و پیروزی‌های متوالی دست پیدا کند دچار بدشانسی می‌شود. این تیم مصدومان زیادی مثل کریس اسمالینگ، دیه گو یورنته، راسموس کریستینسن، رناتو سانچس و تامی آبراهام داشت و حالا لورنزو پیگرینی هم به آنها افزوده شد. او در جریان بازی تیمش در لیگ اروپا مقابل سروت سوئیس، نیمه دوم به میدان آمد و در مدت سه دقیقه توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم برای آندره آ بلوتی مهیا کند اما در دقیقه 57 از ناحیه ران پای راست مصدوم شد و بازی را ترک کرد.

1937259

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، آزمایشات نشان داده است که عضله ران پای راست او پارگی دارد و انتظار می‌رود که این بازیکن حدود یک ماه از میادین دور باشد. این به معنای از دست دادن بازی‌های بزرگ از جمله رویارویی با اینتر در 28 اکتبر و احتمالا دربی دلا کاپیتاله مقابل لاتزیو در 8 نوامبر خواهد بود. او همچنین مجبور شد برای فیفادی پیش رو از شرکت در تیم ملی ایتالیا برای بازی مقابل انگلیس و مالت انصراف دهد. رم در رده 13 سری آ قرار گرفته است و جایی برای لغزش ندارد و ژوزه مورینیو باید راهی برای چیدن ترکیب خود با انبوهی از بازیکنان مصدوم پیدا کند.

دیدگاه‌ها