کد خبر : 1971253 | 16 مهر 1402 ساعت 19:43 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

سیتی طوفانی آغاز کرد، رایس فرشته نجات آرسنال (عکس)

منچسترسیتی در اولین دقایق دیدار حساس مقابل آرسنال دو فرصت گلزنی پیاپی خلق کرد که با خوش‌اقبالی توپچی‌ها نتوانست به گل برسد.

سیتی طوفانی آغاز کرد، رایس فرشته نجات آرسنال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و آرسنال از دقایقی پیش در استادیوم امارات شهر لندن حساس‌‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر را آغاز کرده‌اند.

سیتی که امیدوار است با پیروزی مقابل حریف قدرش به صدر جدول صعود کند، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به فاصله چند ثانیه دو موقعیت عالی گلزنی ایجاد کرد.

درحالی‌که تنها پنج دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت سیتی در سمت راست صاحب یک کرنر شد. زینچنکو نتوانست مانع از بیرون رفتن توپ از زمین بشود تا اولین کرنر مسابقه به نفع سیتیزن‌ها ارسال شود.

1937634

فودن ضربه کرنر را به سمت تیر دوم فرستاد و گواردیول با یک والی گوشه سمت راست دروازه آرسنال را هدف گرفت. اما دکلان رایس ناجی دروازه توپچی‌ها شد و توپ را از خط دروازه بیرون کشید.

این پایان خطری که دروازه آرسنال را تهدید می‌کند نبود. سیتیزن‌ها بار دیگر توپ را بیرون از محوطه جریمه تصاحب کردند و ناتان آکه به خوبی به درون محوطه جریمه فرار کرد و درحالی که با رایا در موقعیت تک به تک قرار داشت نتوانست ضربه خوبی به پاسی که دریافت کرده بزند و شوت او از بالای دروازه آرسنال بیرون رفت.

دیدگاه‌ها