کد خبر : 1971262 | 16 مهر 1402 ساعت 20:06 | 30.4K بازدید | 33 دیدگاه

جنجال داوری: ستاره سیتی دو بار اخراج نشد! (عکس)

متئو کواچیچ، ستاره منچسترسیتی، در دیدار مقابل آرسنال دو خطای شدید روی بازیکنان توپچی‌ها انجام داد و درحالی‌که آرسنالی‌ها معتقدند هر دو خطا مستحق اخراج بود، از سوی داور با کارت قرمز مواجه نشد.

جنجال داوری: ستاره سیتی دو بار اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار حساس آرسنال و منچسترسیتی که در ورزشگاه امارات در حال انجام است با جنجال داوری همراه بود و خشم آرسنالی‌ها علیه داور مسابقه مایکل اولیور و وی‌ای‌آر را به دنبال داشت.

آرسنال از دو خطای بسیار شدید متئو کواچیچ روی دو بازیکن تیم میزبان به شدت عصبانی است و می‌گوید هر کدام از این خطاها مستحق اخراج بوده است.

اولین خطای بحث‌برانگیز کواچیچ در دقیقه 30 اتفاق افتاد. او با تکلی بلند و نالازم قوزک پای مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال را هدف گرفت و او را نقش زمین کرد. مایکل اولیور با وجود اعتراض آرسنالی‌ها به دادن کارت زرد به ستاره کروات بسنده کرد و با اینکه وی‌ای‌آر مدت قابل توجهی در حال بررسی این صحنه بود در نهایت تصمیم داور را درست و کارت زرد را کافی دانست.

1937655
1937656

اما این پایان خطاهای شدید کواچیچ نبود. در دقیقه 35 او خطای مشابهی انجام داد تا آرسنالی‌ها را واقعا خشمگین کند. او این بار با تکلی بلند دکلان رایس را هدف گرفت. این بار مایکل اولیور به او کارتی نشان نداد تا سیتی از 10 نفره شدن در نیمه اول نجات پیدا کند. این در حالی است که او خطای کواچیچ را گرفت و یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد.

1937660
1937659

گری نویل که به عنوان کارشناس بازی در استودیوی شبکه اسکای حضور داشت با تایید اعتراض آرسنالی‌ها گفت: "کواچیچ خوش‌شانس است. خیلی خوش‌شانس است. پای راست رایس را زد! چه کار می‌کند؟ باید اخراج می‌شد. این اشتباه داور است. کواچیچ به خاطر این خطا باید اخراج می‌شد و من خیلی تعجب می‌کنم که این اتفاق نیفتاد".

دیدگاه‌ها