کد خبر : 1971277 | 16 مهر 1402 ساعت 21:03 | 5.9K بازدید | 8 دیدگاه

توقعم از ملوان بالاست

تارتار: با احترام به نساجی، حقمان برد بود

سرمربی ملوان گفت که توقع دارد تیمش در پایان فصل بهترین رتبه را کسب کند.

تارتار: با احترام به نساجی، حقمان برد بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در پایان دیدار برابر نساجی و در نشست خبری گفت: این پیروزی شیرین را به شخصی تقدیم می‌کنم که برای ملوان زحمات زیادی کشیده است. مازیار زارع که این تیم را حفظ کرد. ملوان سختی‌هایش را کشید و تیم بهتری شد. جا دارد که پیروزی را به مازیار تقدیم کنم. امیدوارم که هر چه زودتر حالش خوب شود و به چرخه مربیگری بازگردد چون سرمربی آینده‌داری است.

تارتار اضافه کرد: باید از هواداران نیز تشکر کنم. اگر آنها نبودند، شاید ما برنده نمی‌شدیم. آنها به حدی ما را تشویق کردند که بازیکنان بالاتر از حد توانشان دویدند و زحمت کشیدند و توانستیم این سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم. به نساجی تبریک می‌گویم که تیم خوب و باکیفیتی هستند ولی انصافا حق ما کسب سه امتیاز بود.

سرمربی ملوان گفت: ضمن احترام به تیم خوب نساجی، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم تیم بهتری بودیم. خدا را شکر به حقمان رسیدیم. این سه امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک می‌کند و باید برای بازی‌های دیگر آماده شویم.

وی درخصوص تعویض‌های موثرش گفت: درباره گل باید بگویم که فکر می‌کنم گل را میلاد باقری زد. هر چند که خوشحالی سلیمانی باعث شد تا همه فکر کنند او گل را به ثمر رسانده است. ما یک تیم هستیم. چه سلیمانی گل بزند، چه باقری، مهم این است همه همدل هستیم. من اصلا نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم، چون برد خیلی شیرینی بود و مهمتر از همه این است که تیم یکدست و یکدلی داریم.

تارتار درباره بازی با پرسپولیس گفت: بازی بعدی ما برابر صنعت نفت آبادان است و تمام تمرکزمان روی این مسابقه است که دست پر برگردیم. بازی به بازی پیش می‌رویم، به موقع درخصوص دیدار مقابل پرسپولیس نیز صحبت می‌کنیم.

او درباره عملکرد خوب دفاع تیمی در بازی‌های اخیر توضیح داد: من همیشه به بچه‌ها می‌گویم که همه با همدیگر حمله و با هم دفاع کنیم. زمانی که می‌بینیم اینقدر خوب انسجام داریم، می‌توانیم به جوانانمان بازی بدهیم. افشار صداقت تجربه ندارد، ولی در بازی سنگین برابر تیم آسیایی توانست به خوبی وظایفش را انجام بدهد. ما سعی کردیم آن قالب تیمی را حفظ کنیم و تمرینات مستمری داریم.

سرمربی ملوان می‌گوید: باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم که در تعطیلات به شهرهای مختلف سفر می‌کنیم و بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنیم تا بازیکنان در شرایط بازی قرار داشته باشند. همه تلاش می‌کنند و خود من کمترین سهم را در این موفقیت دارم. مجموعه باشگاه، کل شهر و هواداران بیشترین سهم را دارند.

سرمربی ملوان در واکنش به تعطیلی دوباره لیگ توضیح داد: واقعا سخت است و باید تمرینات را تعطیل کنیم و بازی دوستانه برگزار کنیم. اگر با دیدارهای لیگ یک تداخل نباشد، سعی می کنیم با تیم‌های هم‌استانی مسابقه تدارکاتی انجام بدهیم تا هزینه رفت و آمد نباشد یا تیم‌هایی را دعوت کنیم. سعی می کنیم تیم را در شرایط بازی نگه داریم ولی برنامه ریزی امسال به تمامی تیم ها ضربه زده است.

تارتار در پایان و درخصوص اینکه چه چشم‌اندازی برای ملوان قائل شده است، گفت: ما پله به پله جلو می رویم ولی شخصا توقع من و کادرم از این تیم بالاست. انتظار دارم هواداران با دید باز به قضیه نگاه کنند و به بازیکنان فشار وارد نکنند. ولی من به این تیم خیلی امیدوارم و ان‌شاءالله که بهترین جایگاه را در پایان فصل کسب کنیم.

دیدگاه‌ها