کد خبر : 1971306 | 16 مهر 1402 ساعت 22:47 | 20.1K بازدید | 52 دیدگاه

این احترام نیست که اینجا حرف بزنم؛

اوزونیدیس: حتی من هم از راه دور دیدم که توپ گل شد!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است داور گل سالم آنها را با اشتباهی بزرگ ندیده است.

اوزونیدیس: حتی من هم از راه دور دیدم که توپ گل شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر، در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی در واکنش عدم برگزاری نشست خبری با عصبانیت گفت: این احترام برای من نیست که باید اینجا مصاحبه کنم. بعد از بازی باید به کنفرانس برویم. اینجا هر کسی می‌تواند راه برود و چیزی بگوید. 

او سپس درباره جریان مسابقه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: اول از همه به پرسپولیس بابت بردی که به دست آوردند، تبریک می‌گویم. بهترین‌‌ها را برای این تیم و سایر نمایندگان ایران در آسیا آرزو می‌کنم.

سرمربی گل‌گهر سپس به جریان بازی اشاره کرد و پرسپولیس را مستحق پیروزی عنوان کرد: برای بازی امروز شاید پرسپولیس مستحق بود که ببرد. ولی چیزی که مشخص بود اینکه هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند. گل با گل هم فرق نمی‌کند. این اشتباه بزرگی از سوی کمک داور بازی بود. چون خیلی توپ از خط عبور کرد و من سورپرایز شدم که آن صحنه را ندید. من نمی‌گویم خدایی ناکرده عمدی بوده، ولی واقعیت این است که اشتباه بزرگی کردند.

او ادامه داد: از نتیجه راضی نیستم. فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و برای پرسپولیس مشکل ایجاد کردیم. البته که برای پیشرفت بیشتر باید به خودمان باور بیشتری داشته باشیم. چون خیلی از بازیکنان ما در اختیار تیم المپیک بودند، به زمان بیشتری نیاز داریم. بازیکنان باید آمادگی بیشتری پیدا کنند. فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و باور دارم وقتی می‌توانیم برای تیمی مثل پرسپولیس مشکل ایجاد کنیم، می‌توانیم نتیجه هم بگیریم.

سوال بعدی خبرنگاران از مارینوس در رابطه با نبود سیستم کمک داور ویدئویی در ایران بود و او در واکنش به این سوال گفت: ببینید همه جای دنیا الان سیستم کمک داور ویدئویی هست. من نمی‌گویم اگر آن توپ گل‌ حساب می‌شد، حتما پرسپولیس را می‌بردیم ولی چرا این گل ما دیده نشد؟! این اشتباه بزرگی بود. حتی من از راه دور دیدم، توپ وارد دروازه شد، اما همان‌طور که ما و بازیکنان در طول بازی اشتباه می‌کنیم، داوران هم اشتباه می‌کنند. اما باید حواس‌شان بیشتر جمع باشد، چون مقابل پرسپولیس نمی‌توان شانس زیادی ساخت. دو سه شانس دارید که اگر استفاده کنید، می‌توانید بازی را ببرید.

دیدگاه‌ها