کد خبر : 1971324 | 16 مهر 1402 ساعت 23:28 | 15.2K بازدید | 58 دیدگاه

فروزان: جانم را برای تیمم می‌دهم

دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است حداقل حق آنها مقابل پرسپولیس مساوی بود.

فروزان: جانم را برای تیمم می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که نمایش خوبی در بازی گل‌گهر مقابل پرسپولیس داشت، در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما که نباختیم. طبیعی است دیگر. توپ ما یک متر داخل دروازه بود، اما مردود اعلام شد.

او ادامه داد: در این سه سال که افتخار پوشیدن پیراهن تیم گل گهر را داشتم، حق این باشگاه خورده شده است؛ به ویژه در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس.

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر اضافه کرد: هیچ اعتراضی نمی‌کنم که منجر به محرومیت شود، اما فقط آمده‌ایم تا مصاحبه کنیم و بگوییم که گل‌گهر این بازی را نباخته است.

فروزان یادآور شد: اگر این صحنه برعکس بود، کمک داور با سرعت نور به وسط زمین می‌آمد و این صحنه را گل می‌گرفت. به نظر من امروز ما سر آن صحنه بازنده بازی شدیم و حق ما باخت نبود و حداقل مساوی بود.

دروازه‌بان سابق استقلال و حال حاضر گل گهر در خصوص کُری هواداران پرسپولیس با او که چندین سال است ادامه دارد، اظهار کرد: طبیعی است دیگر. از آن روزی که من در باشگاه بزرگ استقلال بازی کردم، این کُری‌ها بوده ولی امروز 40 دقیقه در زمان گرم کردن و 90 دقیقه در جریان بازی فحش ناموسی خوردم. هیچ بازیکنی تحت فشار این تماشاگران نمی‌تواند بازی کند ولی من همیشه شخصیت خودم را حفظ کردم و می‌دانم در همه استادیوم‌ها ممکن است فحاشی به بازیکن اتفاق بیفتد ولی هیچ‌وقت به خودم اجازه ندادم به هواداران پرسپولیس بی‌احترامی کنم چون در شأن و سطح من نیست، اما این فحاشی‌ها باید یک روزی تمام شود.

فروزان تاکید کرد: من افتخار دارم که سه سال پیراهن تیم خوب و با شخصیت گل گهر را برتن می‌کنم و امیدوارم این تیم به جایگاه واقعی خود برسد و دل مردم عزیز سیرجان و هواداران‌مان را شاد کند.

دیدگاه‌ها