کد خبر : 1971342 | 17 مهر 1402 ساعت 03:52 | 36.5K بازدید | 43 دیدگاه

کاهش مبلغ قرارداد سه ستاره محقق می‌شود؟

راهکار تقریبا غیرممکن خطیر برای ثبت قرارداد بلانکو!

علی خطیر برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو امیدوار به جلب رضایت سه ستاره استقلال برای کاهش مبلغ قراردادشان است.

راهکار تقریبا غیرممکن خطیر برای ثبت قرارداد بلانکو!

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مد نظر جواد نکونام که با کشمکش های فراوان قراردادش را با آبی پوشان امضا کرد و به طور رسمی نیز از او رونمایی شد، هنوز کارت بازی ندارد و نمی تواند برای استقلال به میدان برود.

با توجه به عبور استقلال از سقف بودجه و اصرار علی خطیر برای رعایت این قانون، قرارداد بلانکو هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و این بازیکن باتجربه همچنان در حسرت حضور در تمرینات استقلال است.

برای عبور از این بحران علی خطیر راهکاری را در پیش  گرفته که بعید است محقق شود؛ او از مدت ها قبل از کاهش مبلغ قرارداد برخی بازیکنان اقدام کرده اما به نتیجه‌ای نرسیده است. مدیرعامل استقلال چند روز قبل در جریان دیدار نساجی و الهلال هم ابراز امیدواری کرد که بعضی بازیکنان راضی شوند مبلغ قراردادشان کاهش پیدا کند.

خطیر در این خصوص دست روی سه ستاره آبی پوش گذاشته و از آنها خواسته تا با کاهش مبلغ قرارداد خود به ثبت قرارداد بلانکو و البته افزایش مبلغ قرارداد برخی بازیکنان دیگر از جمله سعید مهری کمک کنند. مدیرعامل استقلال حتی از جواد نکونام هم در این خصوص یاری خواسته که سرمربی آبی پوشان خودش را از این ماجرا کنار کشیده است.

خطیر همچنان امیدوار است با کاهش مبلغ قرارداد سه ستاره بتواند مشکل قرارداد بلانکو را رفع کند که با توجه به گذشت 5 بازی استقلال این مسئله بعید است اجرایی شود. از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه نمی‌خواهد از قانون سقف بودجه عبور کند و به همین خاطر در یک مخمصه سخت قرار گرفته است.

بازی بعدی استقلال در لیگ برتر روز 28 مهرماه مقابل هوادار برگزار می‌شود و جواد نکونام اصرار به صدور کارت بازی بلانکو تا آن زمان دارد. مسئله‌ای که خطیر و همکارانش در تلاش هستند انجام شود اما آنها کار دشواری دارند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی را در این خصوص شاهد هستیم و در نهایت مهاجم آرژانتینی استقلال که قراردادش را امضا کرده و حتی مبلغی نیز به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده چه سرنوشتی در باشگاه تهرانی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها