کد خبر : 1971390 | 17 مهر 1402 ساعت 09:22 | 24.2K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای پدیده بارسا: پیروزی برایم مهم بود، نه رکورد!

لامین یامال، پدیده جوان بارسلونا، می‌گوید تنها چیزی که برایش اهمیت داشته پیروزی و بازگشت تیمش به بازی بوده است.

ادعای پدیده بارسا: پیروزی برایم مهم بود، نه رکورد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا به مصاف گرانادا رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

دو گل زودهنگام در دقایق یک و 29 از سوی گرانادا شوک بزرگی به بازیکنان بارسا وارد کرد اما این یامال بود که موفق شد پیش از پایان نیمه اول و در وقت تلف شده یکی از این دو گل را جبران و آنها را به بازگشت امیدوار کند. 

او با گلی که به ثمر رساند با 16 سال 87 روز به جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا و لالیگا تبدیل شد و توانست این رکورد ارزشمند را به نام خودش به ثبت برساند. 

1937921

یامال پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «وقتی گل زدم، به فکر بازگشت به بازی بودم و اصلا به رکوردی که زده بودم فکر نمی‌کردم. بله، از این که این گل را زدم و به جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا و لالیگا تبدیل شدم خوشحال هستم اما فکرم فقط روی بازگشت تیمم به بازی بود. 

ما با تیم‌های قدرتمندی روبرو هستیم که در خانه بسیاری قوی عمل می‌کنند اما همچنان باید بهتر شویم و بتوانیم به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کنیم و این هدفی است که در کنار هم داریم. 
بسیاری از تیم‌ها در حال حاضر از مشکل مصدومیت رنج می‌برند که دلیلش فشار بالای مسابقات در بازه زمانی کوتاه مدت است اما من امیدوار هستم که هم تیمی‌هایم بتوانند خیلی زود روند درمان را طی کنند و دوباره در کنار هم باشیم.»

دیدگاه‌ها