کد خبر : 1971404 | 17 مهر 1402 ساعت 12:09 | 45K بازدید | 110 دیدگاه

در انتظار واکنش سپاهان به اظهارات جنجالی درویش

مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته واکنشی جنجالی به ثبت قرارداد دو بازیکن سپاهان داشت.

در انتظار واکنش سپاهان به اظهارات جنجالی درویش

به گزارش ورزش سه، باشگاه سپاهان پس از حواشی مختلف ‌و کسر چهار امتیاز به دلیل عدم رعایت قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در نهایت موفق شد قرارداد عیسی آل‌کثیر و دابو را ثبت کند تا به این ترتیب تمام بازیکنان خود را برای مسابقات در اختیار داشته باشد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت و در این بین رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس نیز پس از بازی برابر گل‌گهر در این باره صحبت کرد و همچنین درباره شکایت سپاهان و آلومینیوم از پرسپولیس نیز توضیحاتی ارائه داد.

ویدئو: 313153

درویش درباره ثبت قرارداد بازیکنان سپاهان گفت: اینها به نیروی ماورالطبیعه متصل هستند. شما قیمت این بازیکنان روی را روی کاغذ و قلم می‌آورید و ضمن اینکه قبلا گفتند شش تا از این بازیکنان کفاف کل سقف را می‌دهد. علی الظاهر ما این راهکارها را بلد نیستیم و باید یک کلاس فشرده بگذارند که مدیران دیگر هم یاد بگیرند. ما گفتیم و تیم‌های دیگر هم‌ گفتند و شکایت کردند.

او در واکنش به اینکه باشگاه سپاهان در قراردادهای سال آینده خود مشکل داشت، گفت: ما بحث امسال را داشتیم که می‌گفتند فقط شش بازیکن سقف را می‌پوشانند. اما مثل اینکه این شرایط ادامه دارد؟

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تغییر حکم‌ کسر امتیاز از سپاهان نیز وجود دارد، عنوان کرد: هیچ چیزی بعید نیست.

درویش در مورد شکایت دو باشگاه از پرسپولیس نیز توضیح داد: رسیدگی کردند و چیزی نبود. بابت چی؟ شاید بخواهند چون نام ما پرسپولیس است، کسر امتیاز کنند وگرنه در قراردادها مشکل نداشتیم.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه سپاهان واکنشی به اظهارات تند رضا درویش نشان خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها