کد خبر : 1971527 | 17 مهر 1402 ساعت 20:56 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

خودداری یک یوونتوسی از حضور در تیم ملی کشورش

دوشان ولاهوویچ برای پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت، از حضور در تیم ملی صربستان خودداری کرد.

خودداری یک یوونتوسی از حضور در تیم ملی کشورش

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاوویچ، مهاجم صربستانی یوونتوس تصمیم گرفت برای حضور در مسابقات مقدماتی یورو 2024، از پیوستن به تیم ملی کشورش خودداری کند.

تیم ملی صربستان خود را برای دو دیدار حساس و سرنوشت ساز از مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند و باید ابتدا در تاریخ 22 مهر به مصاف میزبان خود مجارستان برود و سپس 25 مهر از مونته نگرو پذیرایی کند.

1925823

وبسایت گل ایتالیا گزارش داد که ولاهوویچ دو بازی اخیر یوونتوس مقابل آتالانتا و تورینو را به دلیل کمردرد از دست داده است و آخرین حضور او در میادین به پیروزی یک بر صفر برابر لچه در چهار مهر ماه برمی‌گردد.

این رسانه اضافه کرد که سرمربی تیم ملی صربستان، ولاهوویچ را برای پیوستن به اردوی آماده سازی جهت رویارویی با مجارستان و مونته نگرو احضار کرد، اما این مهاجم ترجیح داد در تورین بماند زیرا در تلاش است تا زیر نظر کادر پزشکی یوونتوس به آمادگی جسمانی کامل برسد.

گل ایتالیا اشاره کرد که فدراسیون فوتبال صربستان از وضعیت این بازیکن مطلع شده است، به طوری که سرمربی تیم ملی، او را از لیست دعوت شدگان حذف کرد تا این بازیکن همچنان در کونتیناسا، مقر تمرین بانوی پیر بماند.

هدف تک تیرانداز صربستانی این است که قبل از بازی حساس مقابل میلان که در 30 مهر و پس از پایان تعطیلات بین المللی برگزار می‌شود، کاملا آماده باشد.

دیدگاه‌ها