کد خبر : 1971539 | 17 مهر 1402 ساعت 21:50 | 32.2K بازدید | 7 دیدگاه

تقدیر از چپ تاریخی پرسپولیس توسط سیدجلال و پیروانی

در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس – شاهین از رضا وطنخواه مدافع چپ سابق این باشگاه تجلیل شد.

تقدیر از چپ تاریخی پرسپولیس توسط سیدجلال و پیروانی

به گزارش ورزش سه ، عصر امروز در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل تیم جدیدا احیا شده شاهین از رضا وطنخواه مدافع چپ نامدار سابق پرسپولیس، شاهین و تیم ملی ایران تقدیر به عمل آمد.
در ورزشگاه شهید کاظمی و مصاف با پیشکسوتانی که در قالب میهمان یا مربیان تیم‌های حریف به این ورزشگاه می‌آیند با اهدای پیراهن پرسپولیس از ایشان تقدیر می‌شود که این اتفاق در مورد رضا وطنخواه هم رخ داد.

در غیاب یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و سیدجلال حسینی این لباس را به وطنخواه تقدیم کرده و به نوعی از این بازیکن تاریخ ساز پرسپولیس که در قهرمانی‌های جام تخت جمشید و آن تیم رویایی دهه 50 یکی از ارکان تیم به حساب می‌آمد، تقدیر کردند.
رضا وطنخواه به همراه حسین کلانی، فریدون ممبینی و هادی طاووسی از شاهینی‌های متعصب هستند که این تیم را دوباره احیا کرده‌اند. تیم شاهین برای حضور در لیگ دسته دوم حاضر می‌شود. اخیرا قرعه کشی این رقابت‌ها هم انجام شده و شاهین حریفان خود را شناخته است.
شاهین توسط فرزند احمد سنجری مربی و بازیکن سابق هما هدایت می‌شود. این تیم قبل از مصاف با پرسپولیس یک بازی تدارکاتی با نساجی هم برگزار کرده بود و قرار است با یک بازی تدارکاتی دیگر کم کم آماده مسابقات رسمی در لیگ 3 شود.

دیدگاه‌ها