کد خبر : 1971577 | 18 مهر 1402 ساعت 05:17 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت ویژه از آلگری: با او دوباره جام می‌گیریم!

جان الکان، سهامدار باشگاه یوونتوس، امیدوار است این باشگاه همراه مکس آلگری در آینده به جام‌های بیشتری دست پیدا کند.

حمایت ویژه از آلگری: با او دوباره جام می‌گیریم!

به گزارش "ورزش سه"، جان الکان در مراسمی که روز دوشنبه در مقر این باشگاه برگزار شد، از امیدواری خود برای کسب موفقیت یوونتوس زیر نظر مکس آلگری صحبت کرد.

الکان و آلگری به همراه ماسیمو فررو، رئیس باشگاه و کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی باشگاه، در افتتاحیه اتاق جدید جام در موزه باشگاه حضور داشتند.

الکان، مدیرعامل اکسور که بخشی از یوونتوس را در اختیار دارد، در این مراسم سخنرانی کرد و طی آن درباره تاریخچه افتخارات یووه در مورد کسب جام‌ها صحبت کرد. او امیدوار است که آلگری در فصول آینده جام‌های بیشتری به باشگاه اضافه کند.

1938237

الکان گفت: "ما در اینجا 83 جام داریم که 82 جام با خانواده من به دست آمده است. اینجا گذشته‌ای عالی وجود دارد، اما همچنین حال و آینده‌ای عالی نیز وجود دارد. آلگری در موفقیت‌های زیادی نقش داشته که امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. ما به او اعتماد داریم، ما روی او حساب کرده‌ایم."

او درمورد پروژه‌های این باشگاه گفت: "ما همیشه نسبت به هواداران احساس مسئولیت کرده‌ایم، تعهد از طرف ما همیشه وجود داشته و همیشه همینطور خواهد بود. امید این است که تمام جنبه‌های مثبت را با هم به اشتراک بگذاریم و در عین حال به رشد کل باشگاه کمک کنیم. یوونتوس همیشه ستون فقرات تیم ملی ما بوده، اسپالتی برای کار ما و همچنین تیم ما برای تیم جوانان ارزش قائل است. شنبه دربی را بردیم و شور و شوق زیادی را در ورزشگاه دیدم. واقعاً از این بابت خوشحالم و بیایید برای آینده آماده شویم."

دیدگاه‌ها