کد خبر : 1971593 | 18 مهر 1402 ساعت 07:51 | 10.4K بازدید | 11 دیدگاه

تعویض‌های مارینوس روند بازی را تغییر می‌دهد:

سرمربی یونانی گل گهر از باختن متنفر است!

مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر با ذهنیتی که در این تیم ایجاد کرده است پذیرفتن شکست را برای بازیکنان این تیم سخت کرده است.

سرمربی یونانی گل گهر از باختن متنفر است!

به گزارش "ورزش سه" ، گل گهر مقابل پرسپولیس شکست خورد اما روند این تیم و تعویض‌هایی که مارینوس اوزونیدیس انجام داد نشان از تیمی داشت که تا ثانیه آخر به دنبال کسب امتیاز است.

گل گهر با سرمربی یونانی نقل و انتقالات حساب شده‌ای را سپری کرد و در اکثر نقاط زمین تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه با آلترناتیوهای مناسب در اختیار دارد، او به خوبی از مهره‌هایی که در اختیار دارد استفاده می‌کند و در دو دیداری که از حریف خود عقب بود با تعویض‌های همزمان روند بازی را تغییر داد.

مارینوس در دیدار مقابل ملوان یک بر صفر از حریف خود عقب بود و با 3 تعویض همزمان در دقیقه 66 روند بازی را به طور کامل تغییر داد و 4 دقیقه بعد توانست گل تساوی را توسط سعید سحرخیزان به ثمر برساند.

این موضوع در بازی با پرسپولیس هم اتفاق افتاد، او در دقیقه 60، سه تعویض همزمان انجام داد و یک دقیقه بعد با ارسال ممی زاده و ضربه میشل موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند اما اشتباه داوری مانع اعلام این گل شد، هر دو این بازیکنان با اولین لمس‌های توپ خود حساس‌ترین موقعیت گل گهر در این مسابقه را ثبت کردند.

1938267

در ادامه بازی گل گهر توپ و میدان را در دست گرفته بود و مقابل صدرنشین لیگ پا پس نکشید و مقابل هواداران سرخ به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بود، سرمربی این تیم از شاگردانش میخواست رو به جلو بازی کنند اما فشاری که روی بازیکنان گل گهر بود اتفاق دیگری را رقم می‌زد و این موضوع باب میل اوزونیدیس نبود.

او که جایگزین امیر قلعه نویی در گل گهر شد با همان ذهنیت در این باشگاه حضور پیدا کرده است و شکست را دوست ندارد و برای کسب امتیاز در هر مسابقه حداکثر تلاش خود را می‌کند.

این مربی یونانی در ادامه فصل با مهره‌هایی که در اختیار دارد فوتبال بهتری را ارائه خواهد کرد و کسب امتیاز از گل گهر برای هر تیمی سخت خواهد بود.

عکس‌ها: احسان شیبانی

دیدگاه‌ها