کد خبر : 1971659 | 18 مهر 1402 ساعت 12:57 | 66.4K بازدید | 40 دیدگاه

رونمایی از ماشین ستاره‌های رئال: BMW آخرین مدل!

صفحه رسمی باشگاه رئال مادرید از ماشین‌های جدید ستاره‌های این تیم که بی ام دبلیو است رونمایی کرد.

رونمایی از ماشین ستاره‌های رئال: BMW آخرین مدل!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قراردادی را با بی ام دبلیو امضا کرده تا این شرکت حامی مالی ستاره‌های این تیم باشد و ماشین تمامی بازیکنان را تامین کند. 

این در حالی است که آنها تا چند سال قبل قراردادی مشابه با شرکت آئودی داشتند و تمامی بازیکنان موظف بودند که با ماشین‌هایی از برند این شرکت رفت و آمد کنند و تصاویر مربوط به آنها هم به صورت گسترده برای تبلیغات منتشر می‌شد. 

1938337

پس از پایان مهلت این قرارداد، مدیران رئال تصمیم گرفتند که این قرارداد را با شرکت بی ام دبلیو امضا کنند و امروز هم تصاویری از ستاره‌های این تیم در کنار ماشین‌های جدیدشان منتشر شد. 

1938338

این تصاویر واکنش بسیاری از هواداران رئال مادرید و علاقمندان به ماشین را به همراه داشت که مشغول تحلیل هر مدل از ماشینی که به هر بازیکن اختصاص داده شده هستند و نشان از بازخورد گسترده تبلیغات بی ام دبلیو در همکاری با این باشگاه پر طرفدار در سراسر دنیا دارد.

پنج مدل از این ماشین شامل BMW XM، BMW i4 M50، BMW i4 eDrive35، BMW iX M60 و BMW IX xDrive50 در اختیار بازیکنان رئال مادرید و اعضای کادر فنی این تیم قرار گرفته است. 

تیبو کورتوا، کپا آریسابالاگا، ناچو، دنی کارواخال، جود بلینگام، لوکا مودریچ، دنی سبایوس، آردا گولر، رودریگو و خوسلو بازیکنانی هستند که گران‌قیمت‌ترین مدل این ماشین که بین 140 تا 180 هزار یورو است را انتخاب کرده‌اند.

دیدگاه‌ها