کد خبر : 1971799 | 18 مهر 1402 ساعت 23:19 | 11K بازدید | 9 دیدگاه

در فضای مجازی آرامش استقلال را به هم می‌زنند

خطیر: بین من و نکونام بحث شخصی مطرح نبود

علی خطیر با تمجید از جواد نکونام اعلام کرد که او هیچگاه خواسته شخصی نداشته است.

خطیر: بین من و نکونام بحث شخصی مطرح نبود

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل استقلال با اعلام اینکه در جلسه‌ای که با نکونام داشته است مشکلات میان آنها حل شده است، تمام خواسته‌های جواد نکونام را به‌حق و منطقی دانست.

ویدئو: 313262

علی خطیر عنوان کرد: انتظار جواد نکونام طبیعی بود، دو جنس متفاوت و نگاه متفاوت که هر دو خود را محق می‌دانستند نسبت به این مسائل تفاوت ایجاد کرده بود، ولی خدا را شکر این مسائل حل شد، تمام این مسائل به‌خاطر استقلال بود و بحث شخصی در میان نبود.

او نسبت به حواشی که در فضای مجازی ایجاد شده بود واکنش نشان داد و گفت: من خواهش می‌کنم از همه مدیرانی که بیرون هستند و اصحاب رسانه که کمک کنند به این فضای تقریبا آرامش بخش، ما جلسه‌ای با جواد نکونام گذاشتیم و تعدادی از رسانه‌ها عنوان کردند که این مسائل دروغ است و آشتی در کار نبوده است. این رسانه‌ها در فضای مجازی استقلال هستند. یک عده واقعا نمی‌خواهند استقلال آرامش داشته باشد، احساسم این است که یک عده از آرامش استقلال ناراحت هستند.

مجری برنامه شب‌های فوتبالی با درخواست از علی خطیر خواست که نام کسانی که نمی‌خواهند استقلال در آرامش باشد را به هواداران استقلال معرفی کند که او گفت: من نمی‌دانم چه کسانی هستند. اگر می‌دانستم از آنها شکایت می‌کردم. می‌توانم حدس و گمان‌هایی بزنم اما حدس و گمان خیلی انصاف نیست که من اسم آدم‌ها را بیاورم، ولی واقعیت این را نشان می‌دهد که یک عده از آرامش استقلال ناراحت هستند.

خطیر نسبت به میزان حل شدن مشکلات میان او و جواد نکونام گفت: من نمی‌توانم بگویم چقدر حل شد اما مباحث اصلی مطرح شد، تمام خواسته‌های جواد نکونام به‌حق است، ایشان خواسته شخصی نداشت، هیچوقت نداشت. او تا الان خواسته‌ای نداشته که چرا به من پرداختی نداشتید یا چیزی برای خود بخواهد. همان موقع که اوج اختلافات بود این را عنوان کردم.

دیدگاه‌ها