کد خبر : 1971802 | 18 مهر 1402 ساعت 23:46 | 28.2K بازدید | 3 دیدگاه

رونالد کومان: از این بازیکن هلند کینه دارم

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، اعتراف کرد که از رایان گراونبرخ پس از اینکه ماه گذشته دعوت به تیم زیر 21 سال هلند را رد کرد، عصبانی است و برای همین هم برای فیفادی پیش رو او را به تیم ملی دعوت نکرده است.

رونالد کومان: از این بازیکن هلند کینه دارم

به گزارش "ورزش سه"، گراونبرخ، هافبک 21 ساله هلندی، در پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 35 میلیون پوندی به لیورپول پیوست و تصمیم گرفت در سپتامبر از پیوستن به تیم زیر 21 ساله هلند برای تمرکز بر روی جا افتادن در آنفیلد خودداری کند. تصمیم گراونبرخ در آن زمان برای کومان خوشایند نبود و نظر او در این مورد هنوز تغییر نکرده است.

گراونبرخ این هفته برای بازی‌های ملی فراخوانده نشده است و کومان توضیح داد که هنوز به خاطر رفتار مغرورانه این هافبک جوان در ماه گذشته از او ناراحت است و همچنین به کمبود زمان بازی او از زمان ورود به مرسی ساید اشاره کرد. کومان گفت: "ما به طور خاصی در مورد رد دعوت به بازی برای تیم جوانان یا تیم ملی هلند حساس هستیم. او نباید این کار را می‌کرد و من فراموش نکرده‌ام و البته فکر هم می‌کنم که او هنوز زیاد بازی نکرده است." گراونبرخ در این فصل چهار بازی به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ برتر انجام داده، اما هنوز از ابتدا به ترکیب تیم نرفته است.

البته به نظر می‌رسد که کومان قصد یک تنبیه کوچک را داشته و در کل به گراونبرخ امیدوار است که اگر در لیورپول شروع به تاثیرگذاری کند، بتواند به تیم بازگردد: "من هنوز فکر می‌کنم او یک استعداد بزرگ است. امیدوارم او بتواند در لیورپول پیشرفت کند و بیشتر بازی کند، زیرا در این صورت همیشه بازیکن تیم ملی هلند خواهد بود."

1938577

دیدگاه‌ها