کد خبر : 1972017 | 20 مهر 1402 ساعت 04:59 | 16.5K بازدید | 14 دیدگاه

فرمول روی کین برای قهرمانی آرسنال

روی کین در مصاحبه‌ای توضیح داد که آرسنال چگونه می‌تواند فاتح لیگ برتر انگلیس شود.

فرمول روی کین برای قهرمانی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روی کین، اسطوره منچستر یونایتد فکر می‌کند که منچستر سیتی مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. مگر اینکه آرسنال یک بازیکن جدید به تیم اضافه کند.

آرسنال روز یکشنبه در دیداری حساس در خانه مقابل منچستر سیتی به پیروزی حساس یک بر صفر دست یافت. عملکرد چشمگیر توپچی‌ها باعث شد برخی احتمال قهرمانی آنها را بالاتر از قهرمانی سیتی بدانند.

1938885

روی کین ۵۲ ساله اطمینان داد که توپچی‌ها باید یک مهاجم را به تیم اضافه کنند تا در پایان فصل در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گیرند.

او در پادکست Stick to Football با اجرای گری نویل گفت:«آرسنال می‌تواند قهرمان لیگ شود، اما آنها به یک مهاجم نیاز دارند. وقتی تیمی را تماشا می‌کنید که می‌تواند این گونه بازی کند لذتبخش است. از لحاظ مالکیت توپ و قدرت بدنی عالی هستند.

ما بازیکنانی را روی نیمکت آرسنال دیده‌ایم که وقتی به بازی آمده‌اند توانسته‌اند تیم را در بازی‌های سخت نجات دهند. آرسنال در همه پست‌ها به آن بازیکنان نیاز دارد.

1938886

گابریل ژسوس، شماره ۹ آرسنال پس از عمل جراحی زانو به تیم بازگشته اما هنوز موفق به برگشت به فرم قبلی نشده است. آنها به یک مهاجم دیگر نیاز دارند. کسی که بازیکنان آرسنال در خط حمله را به چالش بکشد و حتی بتواند جای آنها را بگیرد. به وضوح آرسنال به چنین بازیکنی نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها