کد خبر : 1972273 | 21 مهر 1402 ساعت 14:22 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت مربی سابق بارسا از ستاره جنجالی: کار نمی‌کنم!

لوئیس کورتس، سرمربی سابق تیم زنان بارسلونا، در حمایت از جنی هرموسو حاضر به قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال مراکش نشد.

حمایت مربی سابق بارسا از ستاره جنجالی: کار نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال پیرامون پرونده هرموسو و لوئیس روبیالس که رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا بود و اتفاقاتی که پس از فینال جام جهانی 2023 زنان و قهرمانی این تیم در آن مسابقات رخ داد هنوز ادامه دارد. 

خورخه ویلدا که پیش از این هدایت تیم ملی زنان اسپانیا را برعهده داشت و با این تیم قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرد، تنها 16 روز پس از رسیدن به این دستاورد بزرگ از سمتش کنار گذاشته شد. 

حواشی ایجاد شده درباره رفتار ناشایست روبیالس با هرموسو و حمایت او از رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث شد که مقامات این سازمان تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند و دیگر تمایلی به کار با این مربی نداشته باشند. 

1939234

حالا او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مراکش انتخاب شده و آماده است تا چالش جدیدی را در این تیم تجربه کند که در جام جهانی 2023 برای اولین بار توانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند و به مرحله یک هشتم هم راه پیدا کردند. 

حالا کوپه خبر داده که کورتس پیش از این پیشنهاد حضور در کادر فنی این تیم را دریافت کرده بود اما به این دلیل که مطلع شد ویلدا قرار است در این پروژه حضور داشته باشد و ممکن است به عنوان مدیر فنی در کنارش کار کند، حاضر به قبول این پیشنهاد نشد. 

کورتس در سال 2021 توانست بارسلونا را به سه گانه رویایی برساند و سابقه کار با هرموسو را هم داشته است و به همین دلیل ترجیح داد که در این شرایط از بازیکن سابقش حمایت کند.

دیدگاه‌ها