کد خبر : 1972459 | 22 مهر 1402 ساعت 10:35 | 26.7K بازدید | 69 دیدگاه

بازگشت شماره یک در شبی که رکورد ویژه از دست رفت

علی بیرو، 160 دقیقه بعد و افسوس از یک اتفاق!

علیرضا بیرانوند بعد از 160 دقیقه غیبت در ترکیب تیم ملی بار دیگر با شماره یک برای ایران به میدان رفت.

علی بیرو، 160 دقیقه بعد و افسوس از یک اتفاق!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت عجیبی که حوالی دقیقه 20 دیدار ایران و بلغارستان نصیب علیرضا بیرانوند شد، او شب گذشته بار دیگر درون چارچوب تیم ملی ایستاد. بیرانوند بعد از تعویض مقابل بلغارستان در بازی بعدی با آنگولا نیز غایب بود، اما دیشب پس از حدود 160 دقیقه غیبت، در بازی با اردن بار دیگر به ترکیب اصلی اضافه شد.

بیرانوند شب گذشته در حالی در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت که حاصل تلاش خود و سایر دروازه‌بان‌ها در سه بازی قبلی ثبت سه کلین شیت متوالی بود. تیم ملی از دقیقه 52 دیدار با قرقیزستان گلی دریافت نکرده بود و بیرو و خط دفاعی در بازی شب گذشته هم تلاش زیادی کردند تا این رکورد باقی بماند، اما دروازه ایران در دقیقه 74 با اشتباه خط دفاعی فروریخت تا رکورد ویژه از دست برود و بعد از 382 دقیقه طلسم گل نخوردن از بین برود.

1939724

با این حال نمی‌شود از آمادگی مناسب بیرانوند به سادگی عبور کرد. او اگرچه در تیم ملی رقبای سرسختی مثل سیدحسین حسینی و پیام نیازمند دارد، اما همچنان شماره یک ایران را برتن می‌کند و بی شک در بازی‌های آینده هم انتخاب اول امیر قلعه نویی است.

بیرانوند با تجربه بالایی که در بازی‌های ملی و باشگاهی به دست آورده، حالا خودش را برای حضور مقتدرانه در تورنمنت بزرگ جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و بی تردید آمادگی بالای او می‌تواند به تیم ایران در این مسابقات کمک شایانی انجام بدهد.

دیدگاه‌ها