کد خبر : 1972462 | 22 مهر 1402 ساعت 10:49 | 46.9K بازدید | 55 دیدگاه

بازگشت امیدوارکننده آزمون به تیم ملی؛

اگر تک به تک مدرک داشت، سردار دکترا می‌گرفت

سردار آزمون در بازگشت به تیم ملی توانست یک گل زیبا به ثمر برساند.

اگر تک به تک مدرک داشت، سردار دکترا می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در اولین بازی خود در تورنمنت اردن برابر میزبان مسابقات قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی کار را مقابل میزبان طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر رساندند. سردار آزمون که در کنار مهدی طارمی زوج خط حمله تیم ملی را تشکیل داده بودند، موفق شد این گل را به زیبایی به ثمر برساند.

1939727

حرکت زیبای مهدی طارمی و پاس در عمق فوق‌العاده او، سردار آزمون را در موقعیت تک به تک قرار داد. سردار نیز موفق شد با یک ضربه بیرون پای تماشایی دروازه اردن را باز کند. مهاجمی که همیشه در زدن چنین گل‌هایی تبحر داشته و کم‌تر به یاد داریم که آزمون اینگونه موقعیت‌ها را از دست داده باشد. البته سردار در ادامه می‌توانست خود را در این بازی دو گله کند اما یک حرکت و دربیل اضافه در حالیکه می‌توانست زودتر به توپ ضربه بزند، این فرصت را از او گرفت. بهترین توصیف را از این شگرد سردار، مربی تیم ملی یعنی خداداد عزیزی داشته که همین چند روز پیش به او گفته بود هیچ بازیکن ایرانی مثل او نمی‌تواند در شرایط سخت و در فضای کم از توپ‌های سخت گل بسازد و سردار با این گلی که به اردن زد، حرف خداداد را کاملا تایید کرد.

1939728

این یک بازگشت امیدوارکننده برای سردار آزمون بود که در اردوی قبلی تیم ملی فوتبال ایران حضور نداشت. او در این مدت در تیم جدید خود یعنی رم نیز خیلی فرصت بازی پیدا نکرد اما به نظر می‌رسد که رفته رفته فرم بهتری پیدا کرده و می‌تواند در هفته‌های آینده یک مهره قابل اتکا برای ژوزه مورینیو باشد؛ همچنین تیم ملی فوتبال ایران نیز به درخشش بازیکنانی نظیر او برای درخشش و قهرمانی در جام ملت‌ها نیاز مبرمی دارد. قطعا زوج آماده او و مهدی طارمی یک برگ برنده بزرگ برای امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

1939729

دیدگاه‌ها