کد خبر : 1972464 | 22 مهر 1402 ساعت 10:57 | 38.7K بازدید | 17 دیدگاه

دانشگر برای فیکس شدن مقابل قطر همه کار می‌کند

رونمایی از باانگیزه‌ترین ستاره ایران مقابل کی‌روش

محمد دانشگر که هیچ وقت مورد اعتماد کارلوس کی‌روش قرار نگرفت، حالا در مصاف با قطر انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود دارد.

رونمایی از باانگیزه‌ترین ستاره ایران مقابل کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، از جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی در اردن یک بازیکن انگیزه بیشتری برای بازی کردن مقابل قطر با سرمربیگری کارلوس کی‌روش خواهد داشت.

دانشگر در سال‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربیگری تیم ملی ایران را برعهده داشت، تلاش زیادی در ترکیب استقلال و سپاهان کرد تا بتواند نظر این مربی پرتغالی را جلب کند و به تیم ملی برسد؛ این اتفاق اما هیچ گاه برای این مدافع بوشهری رخ نداد.

نکته قابل توجه درباره دانشگر دعوت از او توسط امیر قلعه نویی در دو اردوی اخیر ایران است؛ دانشگر در اردوی شهریور ماه حتی تجربه بازی ملی را نیز به دست آورد و اگرچه در بازی شب گذشته مقابل اردن فرصت بازی کردن نداشت، اما برای دیدار با قطر انگیزه زیادی دارد.

1939736

با توجه به حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت عنابی‌ها، تقابل با ایران فرصتی ویژه برای بازیکنی مثل دانشگر است تا نشان بدهد توانایی‌های فنی‌اش در حد و اندازه‌های حضور در تیم ملی بوده است.

او بی تردید در تمرینات تیم ملی  قبل از بازی با قطر با روحیه جلو کارش را جلو می‌برد تا بتواند نظر امیر قلعه نویی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند؛ اتفاقی که اگر محقق شود، می‌تواند باعث انجام یک بازی خوب از مدافع باتجربه سپاهان در فینال تورنمنت اردن شود.

دیدگاه‌ها