کد خبر : 1972469 | 22 مهر 1402 ساعت 11:11 | 13.1K بازدید | 19 دیدگاه

به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام بدهم؛

ستاره تیم اردن: بدشانس بودیم و به ایران باختیم

ستاره تیم ملی اردن معتقد است تمرکز پایین و بدشانسی باعث شکست این تیم برابر ایران شده است.

ستاره تیم اردن: بدشانس بودیم و به ایران باختیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن شب گذشته در دیداری دوستانه برابر ایران قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. موسی التعمری، ستاره تیم ملی فوتبال اردن و مون پلیه فرانسه، پس از این مسابقه اظهار داشت: فرصت‌های گلزنی در نیمه نخست داشتیم که یکی برای من و دیگری برای النعیمات بود که از آن‌ها استفاده نکردیم. می‌توانستیم در نیمه نخست بازی را به تساوی بکشانیم اما این‌گونه نشد.

او ادامه داد: در بین دو نیمه به هم گفتیم که باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم و با انگیزه بالاتری برای پیروزی به میدان برویم. خدا را شکر در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و یک ضربه پنالتی هم از دست دادیم. تیم ملی فوتبال ایران از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد. به هر حال این یک بازی دوستانه و برای بیشتر کردن آمادگی است.

التعمری در ادامه عنوان کرد: یک بازی سخت برابر عراق داریم و بعد از آن باید خود را آماده بازی‌های انتخابی جام جهانی کرد. ما نیاز به کمی شانس داشتیم و البته باید با تمرکز بسیار بالا بازی می‌کردیم. باید از ابتدای بازی با انگیزه بالا به میدان می‌رفتیم.

ستاره تیم ملی اردن در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم. فوتبال یک بازی تیمی است و باید همه ما نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا به نتیجه و اهداف مورد نظر برسیم.

دیدگاه‌ها