کد خبر : 1972590 | 23 مهر 1402 ساعت 03:39 | 16K بازدید | 8 دیدگاه

دو قاب متفاوت از خوشحالی گلزن استقلالی تیم ملی

مهاجم استقلالی تیم ملی پس از گلزنی در تیم ملی خوشحالی متفاوتی نسبت به دیدار باشگاهی خود انجام داد.

دو قاب متفاوت از خوشحالی گلزن استقلالی تیم ملی

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی پس از چندین سال دوری از لیگ برتر به ایران بازگشت و از زمان حضور در این لیگ توانسته دو گل مهم در دوران فوتبالی و آمار فردی خود به ثمر برساند.

شاید گلزنی در تورنمنت چهار جانبه اردن گل حساس و سرنوشت سازی نباشد اما برای بازیکنی که دغدغه حضور در تیم ملی را داشته و به همین واسطه به لیگ ایران بازگشت یک اتفاق مهم و انگیزه بخش است.

مهرداد در هفته چهارم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان گل 3 امتیازی آبی ها را به ثمر رساند، اولین گل مهرداد برای استقلال همین بود که یک رکورد تاریخی را هم به نام خود ثبت کرد، مهرداد محمدی 1000 گل استقلال در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند، اما اتفاق تلخی که چند روز قبل از این بازی برای مهرداد افتاده بود مانع خوشحالی گل شد، فوت دایی محمدی باعث شد تا او به علت غمی که داشت و احترام به دایی مرحومش خوشحالی انجام ندهد.

1939965

اما در دیدار با اردن شرایط متفاوت بود، او انگیزه های زیادی برای حضور در تیم ملی داشت و پس از حضور در زمین تلاش زیادی برای گلزنی کرد که در آخرین دقایق این بازی موفق شد گل سوم ایران را به ثمر برساند و خوشحالی جالبی انجام داد، او با سرعت به کنار خط نزدیک شد و خوشحالی خود را با برادرش میلاد محمدی تقسیم کرد.

1939966

محمدی یکی از بازیکنان مورد علاقه نکونام در خط حمله استقلال است و گلزنی او در تیم ملی می تواند انگیزه‌های زیادی در او ایجاد کند و این یک خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی خواهد بود.

دیدگاه‌ها