کد خبر : 1972720 | 23 مهر 1402 ساعت 13:05 | 39.4K بازدید | 5 دیدگاه

بند فسخ محرمانه برای ستاره نیوکسل: فقط بارسلونا!

برونو گیمارش، ستاره نیوکسل، بند فسخی محرمانه را در قراردادش گنجانده تا بتواند با مبلغی بسیار کمتر راهی بارسلونا شود.

بند فسخ محرمانه برای ستاره نیوکسل: فقط بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، گیمارش چند روز قبل با مدیران باشگاه نیوکسل برای امضای قراردادی جدید تا سال 2028 به توافق رسید و بند فسخی 115 میلیون یورویی در این قرارداد گنجانده شده است.

مدیران نیوکسل علاقه زیادی به این بازیکن دارند و از مدت‌ها قبل تلاش برای تمدید پنج‌ساله قراردادش را آغاز کرده بودند و بند فسخی را هم در نظر گرفتند تا به این آسانی او را در رقابت با سایر باشگاه‌ها از دست ندهند.

اما حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که بند فسخی محرمانه در قرارداد این ستاره برزیلی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از سوی بارسلونا، به او اجازه خواهد داد با مبلغی در حدود 70 میلیون یورو از نیوکسل جدا شود. 

1829093

این هافبک 25 ساله پیش از این بارها به بارسلونا پالس مثبت داده و اعلام کرده بود که علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم دارد، اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا باعث شده بود که آنها توانایی مذاکره با باشگاه فعلی او و به خدمت گرفتنش را نداشته باشند. 

هرچند شرایط بارسلونا هنوز هم چندان قابل قبول نیست، اما انتظار می‌رود که آنها در دو تا سه سال آینده و در صورتی که گیمارش همچنان به درخشش در سطح فعلی ادامه دهد، برای خرید او به نیوکسل پیشنهادی ارائه کنند و در آن زمان این بند فسخ می‌تواند کار را برای آنها بسیار ساده‌تر کند.

دیدگاه‌ها