کد خبر : 1972750 | 23 مهر 1402 ساعت 15:15 | 106.8K بازدید | 70 دیدگاه

اومتیتی:

رفتن به عربستان بی‌احترامی به خودم بود

ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسا، از دلایل رد پیشنهاد تیم‌های عربستانی صحبت کرد.

رفتن به عربستان بی‌احترامی به خودم بود

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی ​​پس از یک فصل خوب در لچه، همچنان به دنبال این است که به طور قطعی بحران مصدومیت خود در سال‌های اخیر را فراموش کند تا به بهترین سطح خود نزدیک شود.

1940274

او پس از ترک بارسلونا در تابستان راهی لیل شد و در این باشگاه بار دیگر لذت فوتبال را تجربه کرده است. اومتیتی از عربستان هم پیشنهاد خوبی داشت. 

او در مورد دلیل رد پیشنهاد عربستان و انتخاب لیل گفت: «بعد از آنچه در چهار سال گذشته برایم رخ داد، دیگر نمی‌توانستم به خودم این اجازه را بدهم که به خودم و فوتبالم احترام نگذارم و به عربستان بروم. به همین دلیل به فرانسه برگشتم تا به فوتبال در بالاترین سطح ادامه دهم. البته خیلی دوست داشتم به لیون، باشگاه سابقم، برگردم. تماس‌هایی وجود داشت اما در نهایت به باشگاهی رفتم که من را واقعا می‌خواست و حالا خیلی خوشحالم.»

1931066

اومتیتی ​​در هفته‌های اخیر پس از ضربه مغزی خفیف در جریان یکی از بازی‌های لیل، اکنون بهبود یافته و حتی امیدوار است به تیم ملی فرانسه نیز بازگردد، تیمی که با آن جام جهانی روسیه را در سال 2018 فتح کرد: «در لچه آنها به من ایمان داشتند و من احساسات فوتبالی‌ام را دوباره کشف کردم. فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و به فرانسه برگشتم تا خودم را در معرض دید قرار دهم. من باشگاهی را می‌خواستم که در اروپا بازی کند تا بتوانم در آن هر هفته بازی کنم و به بهترین سطح برسم. بله، دوست دارم دوباره به تیم ملی فرانسه برگردم و آن حس و حال قدیمی بازی در تیم ملی را تجربه کنم».

دیدگاه‌ها