کد خبر : 1972931 | 24 مهر 1402 ساعت 13:48 | 39.6K بازدید | 77 دیدگاه

بالاتر از مسی و هالند: بلینگام بهترین بازیکن دنیاست!

جولئون لسکات، مدافع سابق منچسترسیتی، معتقد است که جود بلینگام در حال حاضر بهترین بازیکن دنیای فوتبال است.

بالاتر از مسی و هالند: بلینگام بهترین بازیکن دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب رئال مادرید پس از پیوستن به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان مشغول تحسین او باشند. 

این ستاره 20 ساله از ابتدای فصل جدید تا به حال روی 13 گل رئال مادرید تاثیرگذار بوده که از این میان 10 گل را خودش به ثمر رسانده و سه پاس گل هم برای دیگر ستاره‎‌های این تیم ارسال کرده است تا نشان دهد که تلاش این باشگاه برای جذب او بی‌دلیل نبود. 

همین درخشش باعث شده که بسیار او را در کنار بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال قرار دهد و لسکات معتقد است که او حتی از لیونل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه هم بهتر است. 

1937968

این مدافع سابق منچسترسیتی در گفتگو با سایت گل در این باره اظهار داشت: «بلینگام بهترین بازیکن دنیا در حال حاضر است. او به خوبی خودش را نشان داده و در زمین عالی ظاهر می‌شود. این بازیکن واقعا به سطحی از درک فوتبال رسیده که در سن او منطقی نیست. 

امیدوارم که او بتواند برای مدتی طولانی به همین روند ادامه دهد و این درخشش را برای خودش و تیم ملی انگلیس نشان دهد چون می‌تواند برنده جایزه توپ طلا شود و این اتفاق بسیار بزرگی برای انگلیس خواهد بود.»

دیدگاه‌ها