کد خبر : 1972989 | 24 مهر 1402 ساعت 18:52 | 70.6K بازدید | 70 دیدگاه

به عشق رونالدو: پسر به پدر خیانت می‌کند!

ادین ژکو، ستاره تیم ملی بوسنی، تا ساعتی دیگر با تیم ملی کشورش به مصاف پرتغال می‌رود اما پسر او شیفته کریستیانو رونالدو است و ترجیح می‌دهد سی‌آرسون را تشویق کند تا پدرش را.

به عشق رونالدو: پسر به پدر خیانت می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که این هفته صعودش به مرحله نهایی یورو 2024 را قطعی کرده امشب در بوسنی به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود. این دیدار برای بوسنی و هرزگوین اهمیت زیادی دارد و آنها برای زنده نگه داشتن امیدهای خود به صعود به کسب سه امتیاز مسابقه با پرتغال نیاز مبرم دارند.

ادین ژکو ستاره بزرگ بوسنی امشب در حالی با رونالدو و تیمش سرشاخ می‌شود که پسر او دنی ژکو هوادار دوآتشه کریستیانو رونالدو است.

1940724

ستاره این روزهای فنرباغچه در اینستاگرام خود تصویری از پسرش را منتشر کرد که از فرصت دیدار با کریس رونالدو در بوسنی استفاده کرده و با او عکس یادگاری گرفته است. رسانه‌های بوسنی گزارش دادند دنی ژکو آنقدر به پدرش فشار آورده که ادین ژکو او را با خودش به ورزشگاه برده و شخصا از کریس رونالدو خواسته بود با این هوادار کوچکش دیدار کرده و به او امضا بدهد.

در این تصویر دنی ژکو، پسر ادین، در حالی دیده می‌شود که پیراهن تیم ملی پرتغال، حریف امشب بوسنی، را به تن کرده و همانطور که می‌شود حدس زد شماره پیراهن او 7 است؛ شماره‌ای که با نام کریستیانو گره خورده است.

دیدگاه‌ها