کد خبر : 1973021 | 24 مهر 1402 ساعت 21:23 | 32.9K بازدید | 42 دیدگاه

ستایش قهرمان جام جهانی از تیم یولیان ناگلزمان

پایان روزهای تلخ: این آلمان حالا مدعی است!

فیلیپ لام از عملکرد تیم ملی آلمان در پیروزی مقابل آمریکا تعریف کرد و گفت بازی مانشافت او را به موفقیت این تیم در یورو 2024 امیدوار کرده است.

 پایان روزهای تلخ: این آلمان حالا مدعی است!

به گزارش "ورزش سه"،  فیلیپ لام، اسطوره فوتبال آلمان، در حال حاضر به عنوان مدیر تورنمنت یورو 2024 فعالیت می‌کند. تورنمنتی که سال آینده به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد.

تیم ملی آلمان ماه‌های بحرانی‌ای را پشت سر گذاشت و بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در نهایت با سرمربی‌اش هانسی فلیک خداحافظی کرد. در حال حاضر یولیان ناگلزمان روی نیمکت مانشافت می‌نشیند.

آلمان با هدایت سرمربی جوانش شنبه‌شب در یک بازی دوستانه آمریکا را 3-1 شکست داد تا بار دیگر بارقه امید در دل هوادارانش روشن شود. فیلیپ لام امروز در یک مصاحبه به ستایش از بازی آلمان پرداخت و گفت نه تنها از نتیجه بلکه از نحوه فوتبال بازی کردن مانشافت لذت برده است.

1940814

لام که در جام جهانی 2014 به عنوان کاپیتان آلمان جام جهانی را بالای سر برده گفت: "ما شنبه‌شب بار دیگر یک تیم واقعی دیدیم. تیمی که فوتبالی هیجان‌انگیز بازی می‌کند".

مدیر تورنمنت یورو 2024 در ادامه اضافه کرد: "همه دیدید که شور و شوق و امید به تیم ملی چقدر سریع می‌تواند برگردد. هر پیروزی اوضاع را بهتر می‌کند ولی از همه مهمتر این است که رابطه احساسی تک‌تک شهروندان آلمان با تیم ملی دوباره برقرار شود. فارغ از اینکه نتیجه بازی چه بود من از سبک فوتبال تیم در بازی با آمریکا لذت بردم. ما حالا به این تیم در یورو 2024 امیدواریم".

دیدگاه‌ها