کد خبر : 1973087 | 25 مهر 1402 ساعت 01:36 | 40K بازدید | 43 دیدگاه

رویایی که مربی رونالدو دنبال می‌کند

روبرتو مارتینز پس از برتری 5-0 شاگردانش مقابل بوسنی، رضایت خود از عملکرد بازیکنان تیم ملی پرتغال را پنهان نکرد.

رویایی که مربی رونالدو دنبال می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پس از برتری 5-0 پرتغال مقابل بوسنی در رقابت‌های مقدماتی یورو 2024، روبرتو مارتینز به طور طبیعی با لبخندی بر لب در میکسدزون ظاهر شد و نتوانست رضایت خود را از عملکرد تیمش پنهان کند.

مارتینز گفت: "بازی امشب نمونه‌ای از کار بازیکنان در تمرینات، نگرش و تعهد آن‌هاست. واکنش‌هایی وجود داشت. نیمه اول بازی با اسلواکی را دوست داشتیم، اما نیمه دوم را دوست نداشتیم. و بازیکنان آن را در اینجا نشان دادند. گل نخوردیم و دروازه را بسته نگه داشتیم. به عنوان یک فوتبالیست و هوادار، خاطرات را دوست دارید. خاطره برد 5-0 خارج از خانه، 8 پیروزی متوالی... این چیزی است که باید از آن راضی بود."

1940953

سرمربی پرتغال اعلام کرد، تمایل دارد پیش از میزبانی از ایسلند در آخرین بازی دور گروهی، جشنی در ورزشگاه ژوزه آلوالاده برگزار شود. مارتینز گفت: "دوست دارم جشنی در آلوالاده داشته باشم. بازی در خانه و همینطور تاریخ سازی، دلیل خوبی برای جشن گرفتن است. ما همه چیز را خواهیم داد. تیم فنی و من کار سختی داریم که 23 بازیکن داشته باشیم، زیرا فوتبال پرتغال بازیکنان شایسته دیگری هم دارد، اما ما به همان مسیر ادامه می‌دهیم."

سرانجام، روبرتو مارتینز از "رویای جمعی" صحبت کرد. او ادامه داد:"ما در بازی بعدی هم باید خوب کار کنیم. باید سعی کنیم به صورت جمعی تمام استعدادمان را به کار بگیریم، این سخت ترین کار است. استعداد فردی پرتغال در سطح بالایی قرار دارد، اما من تعهد، نگرش و تعادلی را که بازیکنان بیشتر می‌دهند دوست دارم. تیم ما متشکل گروهی از بازیکنان با رویای جمعی است."

دیدگاه‌ها