کد خبر : 1973100 | 25 مهر 1402 ساعت 09:48 | 28K بازدید | 42 دیدگاه

هدف بزرگ آلمان: انتقام از عامل فاجعه 2018!

توماس مولر، مهاجم تیم ملی آلمان، در آستانه بازی برابر مکزیک درباره شکست دردناک برابر این تیم در سال 2018 اشاره کرد.

هدف بزرگ آلمان: انتقام از عامل فاجعه 2018!

به گزارش "ورش سه"، تیم ملی آلمان قرار است صبح فردا به وقت ایران در دیداری دوستانه در آمریکا روبروی تیم ملی مکزیک به میدان برود.

خاطره بازی این تیم برابر مکزیک در جام جهانی 2018 و شکستی که در آن دیدار نصیب‌شان شد چندان دور نیست و به همین دلیل بسیاری از هواداران آلمان امیدوار هستند که بتوانند انتقام آن شکست را در این دیدار از حریف بگیرند تا مشخص شود که در حال بازگشت به روزهای اوج هستند. 

مولر در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: «ما پیش از این شکست برابر مکزیک را تجربه کردیم. آن باخت مطمئنا سرآغاز دورانی بود که مردم با دیده منفی به آن نگاه می‌کنند. این بخشی از تاریخ فوتبال ما است. شکست‌هایی در ورزش وجود دارند اما حالا دیگر اهمیتی ندارد. من خوشحالم که ما شروع خوبی داشتیم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.»

1940980

این بازیکن درباره مهره‌های هجومی تیم ملی آلمان اظهار داشت: «این تیم بازیکنان بسیار با استعدادی دارد. مدتی طولانی است که از حضور بازیکنان خوب بهره‌مند هستیم و حالا آنها باید نشان دهند که می‌توانند عملکردی با ثبات داشته باشند. هر کس مشخصات خاص خودش را دارد.»

او همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روزهای آخرش در تیم ملی اضافه کرد: «شرایط پس از حذف از هر رقابتی بسیار دشوار است. من از این وضعیت و از مکانیسم پس از تورنمنت‌های بد خبر داشتم. بازیکنانی که برای مدتی طولانی در تیم حضور داشته‌اند بیشتر در مرکز توجه هستند. 

کاپیتان‌ها باید مسئولیت بسیاری را برعهده بگیرند. من نمی‌دانستم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. نمی‌دانستم که آیا مصاحبه من پس از بازی برابر کاستاریکا آخرین مصاحبه خواهد بود یا نه، بنابراین خداحافظی کردم. شاید این کمی خودخواهی بود. اما پس از آن تصمیم گرفتم که تا زمانی که به عنوان بازیکن حرفه‌ای هر روز در تمرینات تیم باشگاهی حاضر می‎‌شوم، در تیم ملی هم خواهم بود.»

دیدگاه‌ها